Land of Bad RECENZIJA

Pilot drona na daljinu pokušava pomoći vojniku Delta snaga...

Postoji posebno intenzivna scena na početku novog ratnog filma Land of Bad. Mladi vojnik je suočen s teškim izborom kada je u pitanju doručak: Fruit Loops ili Frosted Flakes. Pažljivo zuri u dvije kutije, okrećući ih kako bi usporedio njihov nutritivni sadržaj (ili nedostatak). To je praktički metafora za izbore s kojima se ovih dana suočavaju gledatelji filmova u njihovim lokalnim multipleksima.

Glavni primjer bio bi akcijski triler Williama Eubanka, koji izgleda kao film Michaela Baya ako se suoči s proračunskim ograničenjima. Ali usprkos svim svojim poznatim aspektima, Land of Bad ima nekoliko stvari koje idu u prilog, naime prisutnost ne jednog nego dva brata Hemsworth (nažalost, međutim, Chris nije jedan od njih) i Russella Crowea, koji provodi većinu filma sjedeći u stolici, bulji u ekran i svejedno ga uspijeva potpuno ukrasti.

Land of Bad RECENZIJA tehix

Priča počinje s relativno neobučenim Kinneyjem (Liam Hemsworth) koji je u zadnji čas regrutiran da se pridruži opasnoj misiji Delta Force na Filipinima kako bi povratio imovinu CIA-e iz kandži, pogađate, islamskih terorista. Ubrzo je u avionu za to područje, gdje se mora uključiti u riskantan manevar padobranom zajedno sa suborcima Sugarom (Milo Ventimiglia, nema puno posla, ali izgleda vrlo mačo dok to radi), Abelom (Luke Hemsworth ) i Bishop (Ricky Whittle).

Misija brzo pođe po zlu, a Kinney ostane sam nakon što ostali nestanu, pretpostavlja se da su mrtvi. Osim što doista nije sam, zahvaljujući doslovno lebdećoj prisutnosti Reapera (Crowe), koji upravlja smrtonosnim dronovima zajedno sa svojom suradnicom Niom (Chika Ikogwe) u vojnoj bazi u Las Vegasu. Dvojica muškaraca sudjeluju u audio komunikaciji tijekom misije, a Reaper uvjerava mladića: I am your eyes in the sky and the bringer of doom. Jer vjerojatno tako govore operateri dronova. A u slučaju da se pitate o Reaperovom prikladnom nadimku, imajte na umu da je njegovo pravo prezime Grimm.

Dok Kinney očajnički pokušava sam preživjeti i dovršiti misiju, Reaper se mora nositi s takvim smetnjama kao što je zrakoplov koji ga prekida u napetom trenutku kako bi zatražio narudžbu za Starbucks. Većina muškaraca u bazi toliko je zaokupljena košarkaškom utakmicom koja se prenosi na televiziji da se ne daju niti javiti na telefon, što je Reaperu posebno problematično jer mu je žena na rubu poroda.

Land of Bad RECENZIJA tehix

Kako stvari postaju sve gore i gore za Kinneyja, kao što je prikazano u nizu napetih akcijskih sekvenci, Reaperu je naređeno da se odrekne svog stola, ostavljajući mu vremena da ode u kupovinu namirnica. Stoga smo počašćeni dugom scenom u kojoj on šeta supermarketom i pokušava pronaći specijalitet hrane koju je tražila njegova žena veganka, s trenucima u kojima se raspituje o ručno rađenom siru uporedo s međuigrama Kinneyjevog brutalnog mučenja.

Kao što ste do sada shvatili, moderna borba, i njezino prikazivanje u kinu, daleko je od onih poput Sands of Iwo Jima (možete li zamisliti Johna Waynea kako glumi operatera drona koji je također zaokupljen planiranjem vjenčanja, kao što je Reaper ovdje?). Za razliku od sličnih ratnih filmova kao što su Eye in the Sky i Good Kill, Land of Bad se posebno ne bavi etičkim aspektima ratovanja dronovima, svaka savršeno tempirana eksplozija koja raznese zločeste dečke u paramparčad zajamčeno će izazvati klicanje oduševljene publike. Ali film lukavo komentira apsurdnost procesa, kao kada Kinney koji se bori konačno uspije telefonirati bazi, samo da bi mu slušalicu poklopio čovjek koji je previše ometen igrom.

Land of Bad RECENZIJA tehix

Redatelj Eubank postavlja scene borbe s dojmljivom vještinom, čak i ako nisu dovoljno stimulativne da izbrišu nečija sjećanja na, recimo, Pad crnog jastreba. A najmlađi brat Hemsworth dobro radi balansirajući akcijski film svog lika s realnom ranjivošću. Ali Crowe je taj koji je MVP filma. Sada kada više ne mora biti u formi da bi nosio filmove kao što je Gladijator, glumac se čini oslobođenim, ulivajući izvedbe kao što je ova i njegov potez u Egzorcistu Pape s predivnim nekonvencionalnim komičnim senzibilitetom koji pokazuje da je njegov unutarnji klaun konačno izbio. Pristaje mu biti karakterni glumac, a ne zvijezda.