Expend4bles RECENZIJA

Danas je na red došla Expend4bles recenzija, teško je objasniti u kojoj je mjeri Expen4bles blijeda imitacija svojih očaravajućih prethodnika o dobrom provodu, neumoljivo i nažalost razočaravajući film. Svatko tko je već izašao iz all-star franšize akcijskih filmova, bilo vlastitim izborom ili od strane pisaca, trebao bi se smatrati sretnikom.

Oni koje ostave za sobom zaslužuju bolje od slabašnog zapleta jurnjave za nuklearnim oružjem i nespretno inscenirane borbe Expend4blesa. U devet godina koliko je prošlo između The Expendables 3 i Expend4bles, Hollywood i njegove zvijezde stvorili su neke od najboljih akcijskih filmova i TV emisija. Od kojih bi volio izdvojiti neke od najbolje ocjenjenih: John Wick i Mad Max: Fury Road. Nastavak također frustrirajuće i neozbiljno rasipa povratak Barneyja i društva njihovim korijenima.

Expend4bles RECENZIJA

Ovaj četvrti ulazak u franšizu stavlja The Expendables u misiju zaustavljanja terorističke organizacije na čelu sa Suartom Rahmatom iz Uwaisa, koja krijumčari nuklearne bojne glave koje bi mogle započeti rat između Sjedinjenih Država i Rusije. Povrh toga, možda postoji krtica u njihovoj sredini, a bezlični Barneyjev neprijatelj poznat pod kodnim imenom Ocelot možda vuče opake konce iza svega. Ima još malo toga u priči, ali to je više nego dovoljno da se uđe u nju. Nitko ne gleda ove filmove zbog njihove zamršene radnje, zar ne?

The Expendables i dalje su Barneyeva ekipa, ali po prvi put u franšizi, Stallone dobiva drugu nagradu iza Jasona Stathama, vraćajući se kao Lee Christmas. Od svih prilika za unapređenje, ovo nije najbolje. Statham je na vrhu glumačke postave koja. Expend4bles uzalud troši talent povratka koji ima, pa je tako Gunner Jensen (Dolph Lundgren) prikazan kako živi trijeznim i usredotočenim životom, ali u jednom trenutku pada s kola kako bi popio žestoko piće. Gledajući Expend4bles, gotovo je nemoguće ne slijediti njegov primjer.

Expend4bles RECENZIJA

Od samog početka jasno je da je letvica postavljena nisko. Ali Expend4bles izgleda i djeluje tako jeftino i neautentično da me nije toliko izbacio iz filma koliko me gotovo istisnuo. I to prije nego što dođete do specijalnih efekata, koji izgledaju nedovršeno ili jednostavno toliko loše da je tužno. Eksplozivne glave i prskanje krvi izgledaju kao da su izvučeni iz grafičkog paketa srednje do niskobudžetne videoigre iz ranih 2000-ih, spori ansambl hoda prema kameri ne bi mogao izgledati manje realistično i otkačeno ako su snimljeni u fotografskom iskustvu u trgovačkom centru u predgrađu.

Nespretan i nenadahnut dijalog, koliko god užasan bio, isporučuje se sa svim uvjerenjem i entuzijazmom vlažnog ručnika. Glumci često izgledaju kao da im je neugodno izgovoriti rečenice koje su dobili, seksualna igračka viđena na polici bara u jednoj sceni donosi animiraniju izvedbu od nekih velikih imena okupljenih ovdje. Iako je scenarij franšize oduvijek bio bezobrazan, činilo se da su ga prošli glumci prihvatili i gotovo uživali u njemu. U Expend4blesu, čini se da su prošli. Nema čak ni mnogo samozatajnih smicalica koje su prethodne filmove činile privlačnima.

Expend4bles RECENZIJA

Popularnost filmova Expendables ima podjednako veze sa zafrkancijom i akcijom kao i imena na posterima, a ono što je izloženo u Expendablesu djeluje poput kaskaderske predstave u slabo financiranom tematskom parku. Ili je izvedba slaba, efekti su loši, ili montaža promašuje cilj, mahnito se mijenja između neuredne do točke konfuzije ili neuredne do stupnja da izgleda jedva uvjerljivo.

Prečesto, udarci nogom i šakom padaju jednako loše kao i šale. Kada bilo koji od elemenata pogodi svoj cilj i publici da nadu da će se stvari poboljšati, te se nade brzo rasprše. Čak i rekviziti poput detonatora koji izgleda kao inhalator spojen s igračkom Happy Meal i bombe koja podsjeća na repliku koju su izradili obožavatelji, doimaju se kao jeftine kopije.

Expend4bles je veliko razočaranje kojemu nedostaje nostalgije, karizme i šarma koji su franšizu učinili privlačnom. Možda je najgore od svega što je ova neuspjela misija dosadna. Nije zadovoljstvo reći da je ova nekad vrlo zabavna akcijska franšiza uvelike prošla AARPrime. Bilo bi sjajno da smo seriju zaokružili petim ulaskom, ali nakon ovog ravnog i nenadahnutog napora, franšiza ne zaslužuje taj posljednji ura.