Sonic Superstars RECENZIJA

Povratak klasičnog Sonica i ekipe!

Imam osjećaj da je Sonic Superstars imao samo jedan cilj, a to je vraćanje igrača u neke druge dane. Igra je ostala vjerna svom simpatičnom stilu koji je poznat malo starijim gamerima. Sve ono zabavno iz Genesis igara je preneseno u Sonic Superstars. Naravno igra je sada u 3D-u i renderiranom 4K. Povratnik u Sonic serijal igara je i originalni dizajner likova iz Sonica – Naoto Ohshima. Naime, njegov studio, Arzest, je radio zajedno sa Sonic Teamom kako bi napravili ovu igru. Rezultat svega? Igra koja se smjestila na sam vrh Sonic igara.

NAJDUŽA SONIC IGRA DO SADA?

Za početak bi volio izdvojiti kako igru možete zaigrati kao Sonic, Tails, Knuckles ili Amy. Reklo bi se kod nas za svakog po nešto, no to nije sve. Ako imate ekipu kojima je potrebna doza retro gaminga, Sonic Superstars ima couch co-op za do četiri igrača. Doduše postoji i peti lik koji je toliko poseban da ima svoj vlastiti mod. No, njega otključavate tek nakon što završite glavnu priču igre. Naravno ja vam neću otkrivati tko je ta faca. Ugodno me iznenadila činjenica da ova igra nije običan generirani spoj dvije Sonic igre.

Sonic Superstars me najviše podsjetio na Sonic The Hedgehog 3, gdje smo uživali u avanturi Sonica, Tailsa i Knucklesa. Ono što svakako treba napomenuti je dužina igrine priče. 4 do 5 sati će vam trebati da prođete kroz 11 poglavlja igrine priče. Riječ je o jednoj od dužih priča vezanih za Sonic igre, ali naravno da još dugo nećemo igrati dužu priču od one u Sonic Frontiers (16 h).

Sonic Superstars RECENZIJA TEHIX

RIJEČ JE O VRLO IGRIVOJ IGRI!

Igrivost Sonic Superstars je u nekim trenutcima nevjerojatna. S obzirom da se radi o vrlo jednostavnoj igri koja nema neke pretjerano zahtjevne mehanike za igrača, vrlo je igriva. Trčite i skačete po prekrasno dizajniranim levelima dok se borite protiv robota kako biste oslobodili šumska stvorenja zaglavljena u istima. Velika promjena u odnosu na prijašnje Sonic igre je sustav života, odnosno činjenica da tog sustava više nema. Igra je samim time blaža prema igraču, te nema nikakve kazne ako umre previše puta.

Na prvu to zvuči savršeno, ali kada zaigrate igru shvatite da to nije tako. Gameplay postane surov i dosadan, jer kada umrete vraćate se na određeni dio levela na kojem se nalazite. Rezultat vaše smrti je ponavljanje istog dijela levela sve dok ga ne uspijete prijeći. U nekim trenutcima sam dobio osjećaj kao da su developeri planirali gdje bi to igrači trebali umrijeti kako bi onda mogli naučiti iz svojih grešaka.

Sonic Superstars RECENZIJA TEHIX

OVOJ IGRI TREBATE DATI ŠANSU

Kada bi me netko pitao za mišljenje o ovoj igri moj odgovor bi bio vrlo jednostavan, zabavna. Sonic Superstars je vrlo ugodna igra, ne možete se naživcirati, i provod vam je zagarantiran. Isto tako, što više igrate igru, ona postaje sve bolja. Ponovno se vraćam na level dizajn, koji me oduševio. Superstars ima mnoštvo interaktivnih elemenata unutar svojih levela, a najveći naglasak je stavljen na odbojnice za fliper. Za sve koji ne znaju, upravo one su bile jedna od najzabavnijih stvari za koristiti u Sonic igrama davnih 90-ih godina. No, nije sve tako bajno kada pričamo o level dizajnu. Naime, pozadinski krajolik dosta varira.

Neki leveli su odrađeni perfektno, vrlo su raskošni, kao naprimjer Cyber Station. Dok s druge strane imamo levele kao Golden Capital koji ima samo plutajuće platforme i ravne zidove. Upravo Golden Capital izgleda puno više kao 3DS verzija Sonic Generationsa nego kao potpuno novi Sonic Superstars. Verzija koju su nam omogućili developeri je za PlayStation 5 i igra je radila vrlo glatko, ovim putem se i zahvaljujemo developerima na kopiji igre.

Sonic Superstars RECENZIJA TEHIX

BOSS BATTLES KOJI VARIRAJU

Otprilike kao i sve u ovoj igri, boss battles također variraju. Neki traju predugo, čak i po 10 minuta, a neki su toliko kratki da nisu uopće potrebni. Borbe su dosta izazovne, imate samo jedan udarac koji mora biti upućen prema protivnikovoj slaboj točki. Zapravo puno više izbjegavate i čekate pravi trenutak nego što se borite. No, jednu boss battle moram pohvaliti, a to je posljednja bitka. Uz nju ima tu još par borbi koje su zanimljive i dobro odrađene, no nažalost su u manjini. Posljednja bitka se otključava nakon što počistite cijelu priču.

BATTLE MODE KOJI PODSJEĆA NA SUPER SMASH BROS

Battles Mode vam pruža priliku za kreiranje vlastitog lika kojeg onda možete koristiti u offlineu ili onlineu, ali ne i u priči. Ovaj mod dosta podsjeća na Super Smash Bros, no samo po izgledu. Battle Mode od igrača zahtjeva natjecanje za vrh tablice. Imate tri runde, a pobjednik je onaj koji skupi najviše zvjezdica, preživi najduže na nestajućim platformama ili najbrži u jednostavnim utrkama do cilja. Battle Mode prima do osam igrača, što bi trebalo osigurati pristojnu zabavu pored Story Modea kojeg igra nudi. Battle Mode bi preporučio da igrate kada vam dođe ekipa jer je tada nekako najzabavniji.

Sonic Superstars RECENZIJA TEHIX

CHAOS EMERALD LEVELI KAO RAZOČARENJE

Priča iza The Chaos Emeraldsa je da oni daju energiju svim živim bićima. Sonicov cilj je skupiti svih sedam kako bi postao Super Sonic, nešto slično kao Dragon Ball. Unutar Sonic Superstarsa postoje Chaos Emerald leveli koji ovoga puta neće oduševiti baš previše igrača. Kroz povijest Sonic igara, Chaos Emerald pozornice su uvijek imale najbolje specijalne efekte. Nemojte me krivo shvatiti, Superstars nam je omogućio zanimljiv dizajn, ali moglo je to puno bolje. U duhu Sonic igara, jurite za draguljem, ali ovog puta nemate tlo pod nogama, već se morate ljuljati od točke A do točke B. Ljuljanje nam je omogućeno kroz poseban mehanizam s kukom za hvatanje.

Gdje igrač pokušava stvoriti dovoljnu brzinu kako ne bi pao u svoju sigurnu smrt. No, ovdje nije kraj s Chaos Emeraldsima u ovoj igri. Unutar Sonic Superstarsa dragulji su više od otključavanja Super Sonica. Svaki od njih sedam dolazi s posebnom, novom sposobnošću. Osobno najzanimljiviji mi je efekt usporavanja vremena, dok imate i sposobnost oka za pronalazak tajni i pojačivača skoka. Jedna od sposobnosti je i vatrena kugla, koja dosta podsjeća na Mariov vatreni cvijet, ali dobro kopiranje je u svijetu gaminga uvijek dopušteno.

Sonic Superstars RECENZIJA TEHIX

Sonic Superstars je igra koja me ugodno iznenadila, vrlo je lijepa, moderna, a opet vjerna klasicima koje smo svi igrali kao djeca. Naravno unutar igre postoje određene frustracije, ali unutar koje igre ne postoje? Superstars ima 11 zona koje su zanimljive, level dizajn je primamljiv, a igra je krcata stvarima koje možete raditi. Definitivno nije riječ o najboljoj Sonic igri, no sa sigurnošću mogu reći da smo dobili još jednu vrlo dobru igru s našim najdražim plavim ježom.