Payday 3 RECENZIJA

Najkaotičniji Payday do sada

Serijal Payday igara uvijek je dobro kombinirao planiranje tihih pljački i onih u kojima samo uletite u banku i počnete krasti. Savršenim balansom developeri su uspjeli udovoljiti svim igračima. Slično je i s Payday 3. Nije se izmišljalo nešto novo s čime bi se riskiralo, te je tako prisutno dosta mehanika iz prethodnih igara. Ono što Payday 3 čini drugačijim od svojih prethodnika je dizajn i boja. Ovim putem se želimo zahvaliti developerima igre koji sam poslali kopiju za PC kako bi vam mogli napisati ovu recenziju.

PO ČEMU SE TO PAYDAY 3 RAZLIKUJE OD PRVA DVA DIJELA?

Fanovi ovog serijala znaju koliko je bilo teško igrati Payday. Prethodne igre nisu mogle naći savršeni balans između nejasno definiranih ciljeva i svoje dosta osjetljive mehanike. Upravo su se zbog te mehanike Payday igre uspoređivale sa simulatorima. Naravno cilj developera nije bio napraviti simulator već kooperativnu igru u kojoj pljačkate. Na prvi pogled Payday 3 vam se čini identičnim kao njegovi prethodnici. Skoro svaka pljačka započinje prikupljanjem informacija dok ste civil, pa izbjegavate stražare i kamere, a ako vas uhvate ili aktivirate alarm, stavljate masku i mijenjate vaš plan.

Tada počinjete prikupljati taoce kako bi ih mogli predati policiji u zamjenu za municiju, vrijeme ili neke druge potrebne resurse. No, možete uopće ne držati taoce. Sve to ovisi o vašem pristupu toj pljački. Ono po čemu se Payday 3 ističe su puno bolje mehanike kretanja, navođenje ured pljačke (samo ako igra odluči da ste zapeli negdje), te NPC-jevi. Oni više neće raditi probleme u situacijama u kojima ne kršite zakon.

Payday 3 RECENZIJA

NAJJEDNOSTAVNIJI PAYDAY DO SADA

Može se prepoznati kako su se developeri odlučili fokusirati na nove igrače. Payday 3 se riješio nekih “nepotrebnih” funkcija kojima je otežavao svoj gameplay. Prethodno planiranje više ne postoji, ciljevi vaših pljački više nisu nejasni i misteriozni, a sustav upravljanja taocima je dosta pojednostavljen. Možemo reći kako je Payday 3 moderniziran u odnosu na svoje prethodnike. Više nema mehanike vikanja na jadne ljude koji su se našli na krivom mjestu u krivo vrijeme.

Sada je dovoljno da uperite pištolj u bilo kojeg NPC-a i on će se automatski smiriti. Uz to vam igra daje opciju da ih koristite kao ljudski štit, da ih zavežete ili da vas prate. Nova mehanika je korištenje taoca kao štit, koja je dosta korisna u okršajima s policijom. Iako više nema sustava planiranja, neće vam škoditi da nekoliko puta odradite svaku pljačku. Postoje drugačiji putevi koje možete koristiti, prečice i mnoštvo skillova koje otključate tek kasnije.

Payday 3 RECENZIJA

SHADE KAO MOZAK SVAKE OPERACIJE

Odmah na počeku priče saznajemo kako je Shade okupila staru ekipu i dodala im još dvije nove članice. Ekipa se u Payday 3 sastoji od Dallasa, Chainsa, Wolfa, Hoxtona, Joy i Pearl. Shade vam služi kao pomoć ako se izgubite u nekoj pljački. Ona je ta koja će locirati računalo koje trebate hakirati ili će vam sugerirati s kojeg mjesta trebate pozvati helikopter za bijeg. Ako ste igrač koji ne obraća previše pažnju na dijaloge ili jednostavno volite slušati glazbu dok igrate, ne brinite se, developeri su mislili i na vas.

Naime, ako igrate na normalnog težini, igra će vas nakon Shadeinih uputa doslovno uzeti za ruku i odvesti do zidnog šefa kojeg niste mogli locirati. Kada sam već načeo temu težine, u Payday 3 postoje četiri vrste težine. Normal, Hard, Very Hard i Overkill. Svaka misija ima određenu svotu novca, npr. između 100 000 i 300 000 dolara. Ako istu misiju odigrate na Overkill težini, vaša zarada može biti između 170 000 i 500 000 dolara.

Payday 3 RECENZIJA

ORUŽJA, MASKE I SKILLOVI

Maske su kao i u svakoj Payday igri vrlo važne. Estetski možete vašeg lika urediti kroz nekoliko stvari. Odijela, maske i rukavice. Naravno, ako ne volite odijela možete obući nekakvu vestu ili duksu, ovisno jeste li dovoljno visoki level. Što se maski tiče, svaku uzimate običnu bijelu i najjeftinija je 100 000 dolara. Nakon kupovine možete ju urediti, odnosno obojati u bilo koju boju (ako ju imate otključanu) i dodati joj određene detalje.

Rukavice ne možete kupiti novcem “zarađenim” u pljačkama već s C-Stacksima. C-Stackse možete kupiti s novcem iz pljački. Pomalo je zbunjujuće, no tako je kako je. Oružja mi se jako sviđaju. Svaku pušku trebate levelati, a svaki level vam donosi neku pogodnost. Bolji prigušivač, dužu ili kraću cijev puške, veći šaržer… Skilova stvarno ima jako puno i tu su nam developeri dali veliku slobodu. Neki će vam omogućiti brže otključavanje vrata i ormarića ili pak hakiranje kamera kako nam ne bi stvarali probleme.

VELIKI FOKUS NA STEALTHU

Developeri su se pobrinuli da Payday 3 ima jako puno stvari koje bi igrače mogle privući ka stealth pristupu pljačkama. Dok se šuljate po banci dobivate jako puno zadataka koje ne možete obaviti bez kartica. Njih morate ukrasti ili sa zaštitara ili će biti unutar nekog ureda. Neke misije nemaju kartice nego kodove koje morate pronaći kako bi ušli unutar neke druge prostorije. Kada je riječ o kraći slika, morate koristiti UV svjetlo kako bi prepoznali koja je original, a koja kopija. Svaka pljačka ima višeslojne korake koje morate dovršiti kako bi došli do glavne nagrade. Za neke pljačke će trebati posebnu opremu koju postavljate na željeno mjesto.

Payday 3 RECENZIJA

VELIKI PROBLEMI PRI IZLASKU IGRE

Nažalost Payday 3 je nekoliko dana imao veliki problem sa serverima. S obzirom na to da je Payday 3 igra u kojoj morate uvijek biti povezani sa serverima tako da je ovo bio jako velik problem. Mnogi igrači nisu mogli igrati igru jer se nisu mogli spojiti s drugim igračima kako bi pljačkali. Naravno ovo nikako nije bilo dobro za igrin start. Osim toga, recenzije nisu bile najbolje zbog ovog problema.

Na sreću problem je riješen i sada možete normalno igrati Payday 3. No, još jedan problem je ostao prisutan u igri. Payday 3 ima jako malo sadržaja. Pljačke idu jako brzo i možete ih sve obaviti u dva popodneva. Naravno postoje različiti pristupi pljačkama, ali to jednostavno nije dovoljno. Fanovi serijala će sigurno jako dugo igrati ovu igru, ali novim igračima bi ovaj naslov mogao dosta brzo dosaditi.

Payday 3 RECENZIJA

Payday 3 je igra koja je ostala vjerna svojim početcima. Dosta je pojednostavljena u usporedbi s prva dva dijela, što je naravno veliki plus jer se žele privući novi igrači. Vjerojatno su neki igrači odustali od ovog naslova zbog tih problema koji su se pojavili pri izlasku igre. Osim njega, Payday 3 ima nedostatak sadržaja koji će sigurno utjecati na vrijeme koje ćete provesti igrajući ovaj naslov. Ako imate zanimljivu ekipu s kojom se želite zabaviti onda je Payday 3 igra za vas.