Saw X RECENZIJA

Saw X, Would you like to play a game? sada je bio poticaj za 10 poglavlja u franšizi Saw. Igra možda nije uvijek dobra, a vremenski slijed može biti vraški zamršen, ali gotovo 20 godina nakon što smo prvi put vidjeli kako je Lawrence Gordon iz Caryja Elwesa odrezao vlastitu nogu, redatelj Kevin Greutert i pisci Josh Stolberg i Pete Goldfinger isporučuju ono što na kraju završi kao najbolji ulazak u serijal sa Saw X. Ta izjava dolazi s velikim upozorenjem, hoćete li se osjećati isto u potpunosti ovisi o tome što želite od filma Saw.

Nakon dva desetljeća igranja The Jigsaw Killer, Tobin Bell konačno dobiva priliku stvarno glumiti u Saw filmu. Kada vidite tu izvedbu, pitat ćete se zašto je dovraga trebalo toliko dugo. Bell je apsolutno emocionalna srž filma. Saw X počinje s njegovim likom, Johnom Kramerom koji saznaje da ima samo nekoliko mjeseci života. (Nije vijest za gledatelje franšize, ali odmah je relevantna za ono što će se odvijati u filmu.) Pri kraju, Kramer se pridružuje grupi za podršku raka i upoznaje čovjeka po imenu Henry Kessler (Michael Beach) koji će mu kasnije ispričati o čudesnom lijeku protiv raka i da mu je to spasilo život. S obzirom da Saw nije fantastična priča, možete zamisliti kako cijela stvar izgleda.

Saw X RECENZIJA

Upravo ta nada dodaje dodatnu razinu dubine u Saw X. Poanta ovdje nikada nije prikazati Kramera kao nekakvog pravednog osvetnika, u 10 filmova dobro znamo tko je on. Umjesto toga, treba ilustrirati stvarna zla svijeta uz nedjela fiktivnog lika. I čovječe, jesu li ljudi koji se nađu u njegovoj zamci u ovom filmu neshvatljivo jebeno vrijedni prezira. Ipak, Saw X nije samo istraživanje o tome koliko jadni ljudi mogu biti, također je riječ o snazi ​​nade i kakvom paklu možete otključati kada ga izdate. I naravno, OK, apsolutno opaka ubojstva koja se dogode kad se zajebavaš s pogrešnim čovjekom.

Saw X sadrži sedam zamki, od kojih je svaka kvrgavija od prethodne. Navedena ubojstva raspoređena su tijekom vremena izvođenja, uključujući jedno vrlo rano kako bi se zasitili oni koji žude za dobrom smrću, a ostale stvari stvarno počinju pogađati obožavatelja u trećem činu. Također je vrijedno spomenuti da je jedna od zamki u filmu samo OK zamka, ali prije nego što se razočarate, zapamtite da Johnu Krameru bivšem inženjeru koji je postao trgovac smrću, sve uvijek ide po planu.

Iako poanta nije u tome da Kramer izgleda kao pravednik, Saw X se više nego ikad prije oslanja na svoj moralni kodeks. Ono što radi i kako radi nije u redu, ali to je ono što Jigsaw čini zanimljivim likom iz horora. Ako ste nevini, ne morate se boriti za svoj život. Prethodni Saw filmovi posustaju kada njihova pitanja o pravom značenju nevinosti postanu malo klimava i kada Kramerovi pomoćnici postanu previše sretni na okidaču. Svejedno dobrodošli natrag na Amandu Shawnee Smith, ali Saw X nije zainteresiran za nijanse sive, i to ovdje sasvim dobro služi svojoj svrsi.

Saw X RECENZIJA

U tom pogledu, pravo tajno oružje Saw X je Cecilia Pederson (Synnøve Macody Lund). Poanta ovih filmova možda nije da vas natjeraju da navijate za Jigsaw. Samo gadna, opaka, nesavjesna stvar koja testira Johnov kod više nego itko prije. Saw X neće osvojiti nikakve tehničke nagrade, ali priča ovdje i ovaj kratki rat između dva zla je samo posao.

Hoćete li se zaljubiti u Saw X u potpunosti ovisi o tome što tražite od ove franšize. Ako samo želite kvrgava ubojstva leđa uz leđa s vrlo malo priče, s ovim ćete se manje zabavljati. Ali ako mislite da Saw najsjajnije blista kada prikazuje čovjekovo zlo dok im drugi zli čovjek pomaže da se muče (često do smrti), dobro ćete se zabaviti, film definitivno pogledajte u Cineplexx kinu!