V Rising RECENZIJA

V Rising je naslov koji me u početku dosta mučio. Na papiru je to sve zvučalo sjajno, budite se iz stoljeća dugog sna, preživljavate s vampirima, morate se izboriti za svoju hranu, putujete kroz svijet… Još kada tome dodate izgradnju vlastitog dvorca, sustav izbjegavanja sunca, jer ste ipak vampir, a možete se čak i transformirati u životinje. No, igra baš traži od igrača da prikuplja resurse. Drveta sam se nacijepao više nego u Minecraftu, a to govori puno. Kasnije se to promijenilo…

MORATE IGRATI ONLINE

Mislim, glupo bi bilo reći da nešto morate raditi, ali smatram da je najbolje iskustvo ove igre upravo online. Odnosno, na serverima s drugim ljudima. Postoji stvarno puno poslužitelja, što službenih, što nekih drugih. Svoju avanturu u V Risingu sam započeo na PvE serveru koji je bio krcat i ostalo je jako malo prostora za moju izgradnju. Drugim riječima, bio sam bačen u dio svijeta koji nitko nije htio i umirao sam svakih nekoliko minuta. Kao što možete zaključiti, to i nije bilo najljepše iskustvo s ovom igrom. Nakon nekoliko sati patnje i razočarenja, odlučio sam se spojiti na PvP server, a tamo, tamo sam otkrio što je zapravo V Rising. Prvo sam bio toliko oduševljen igračima na tom serveru, oni su bili toliko informirani i voljni pomoći da se cijelo moje iskustvo s ovom igrom totalno promijenilo.

V Rising Tehix

Osim toga, osoba koja je radila server je malo olakšala stvari igračima. Resursi su se prikupljali u dvostruko većim količinama i smanjeno je bilo vrijeme njihove obrade. Također, bila su uklonjena ograničenja za teleportiranje tijekom nošenja materijala od točke A do točke B. Moglo bi se reći da je osoba koja je radila ovaj server odlučila popraviti sve stvari koje su pogoršavale igranje V Risinga. PvP server je bio pravo malo otkriće koje je smanjilo grind, a sve druge pozitivne stvari vezane za ovaj naslov su isplivale na površinu. Toplo vam preporučujem potragu za dobrim serverom i ljudima koji, isto kao i vi, samo žele uživati u V Risingu.

VELIK JE NAGLASAK STAVLJEN NA NAPREDOVANJE I IZGRADNJU BAZE

Ugrubo objašnjeno, V Rising je zapravo survival naslov u kojem morate preživjeti, napredovati i izgraditi svoju bazu. Igra koristi Gear Score sustav za određivanje vaše razine napretka, tako da vaše napredovanje ovisi o vašoj sposobnosti da izradite bolju opremu i podignete vaš Score. Naravno, što imate veći Gear Score to ćete se lakše boriti protiv težih neprijatelja. Ono što je zanimljivo u V Rising je da vam igra ne dozvoljava slobodno izrađivanje nove opreme. Za vrijeme igranja, kada god sam htio napraviti neki novi komad opreme, morao sam se odvažiti, napustiti svoj dvora i krenuti u strašni svijet. Sposobnost da izradite novi komad opreme se krije u ubijanju bosseva, pa ako želite dalje napredovati, igra vas tjera da ih porazite. Ovo je zapravo loop koji se događa u igri, odnosno možemo reći da je to temeljni loop V Risinga. Dakle, izradite ono što možete sami, nakon toga potražite i porazite šefove i nastavljate dalje.

V Rising Tehix

V RISING IMA VELIK BROJ RAZNOVRSNIH BOSSEVA

V Rising ima stvarno velik broj bosseva, i to su svi dostupni od samog početka igranja. Riječ je o brojci koja premašuje 50. Boss borbe su u najmanju ruku zanimljive. Naime, one traju samo nekoliko minuta i uključuju posebne načine na koje možete pobijediti bossa. Prvih par pokušaja je zapravo učenje obrasca napada koji nanose štetu bossu. U igri su prisutni i lovci na vampire poput Van Helsinga koji se šeta po mapi. Osim njega, možete sresti pobožne svećenike, koji naravno nisu baš presretni što vas vide. Ali, postoje i ribari koji vas gađaju mokrim ribama ili debeli krojači čija je borba zapravo bijel kroz neprijateljske kampove tjerajući vas da ih slijedite. Borbe protiv bosseva i sama borba je jako zanimljiva i istinski sam uživao u njoj.

V Rising Tehix

ŠKOLE MAGIJE

U V Risingu postoje šest škola magije, svaka sa svojim vlastitim skupom sposobnosti koje ćete, polako, ali sigurno otključati. Sposobnosti su uglavnom iste, ali svaka škola magije ima različite pozadinske učinke. Na primjer magija krvi, ima učinak crpljenja života ih skoro svega. No, imate i nesvetu magiju koja ima sposobnost prizivanja kostura koji vam mogu uvelike pomoći. Magija mraza, koja ne biste vjerovali, zamrzava, smrzava i hladi sve oko vas. Igra ovdje daje izbor igraču da se odluči koji asortiman magija želi imati na raspolaganju. Kada magije još uparite s oružjem koje u počeku bude bakreno, ali kasnije postaje željezno, dobivate potpuno iskustvo V Risinga.

V Rising Tehix

Nemojte se zavarati, V Rising ne dopušta igraču da ima sve čarolije odjednom. Igra zapravo igrača ograničava na dvije standardne čarolije, ultimate dash i dvije sposobnosti oružja. Drugim riječima, postoji šest vještina o kojima trebate aktivno razmišljati za vrijeme vaše borbe. To je taman dovoljno da igrač može upravljati svime i dovoljno se zabaviti, a opet sustav nije prelagan. Developeri su pronašli savršen balans kojeg su implementirali u ovaj sustav i to mi se jako sviđa.

KRV JE JAKO VAŽNA U V RISINGU!

Lagao bih vas kada bi vam rekao da se ovo nije moglo predvidjeti, ali ipak smo u ovoj igri u ulozi vampira, pa je nekako logično da je krv jako važna. Krv možete piti iz drugih likova u igri, iz bosseva i zapravo iz bilo kojeg drugog stvorenja koje ima krv. Krv svakog stvorenja ima ocjenu čistoće i postotak koji je povezan s pasivnim sustavom. Dok pijete krv veće čistoće, otključat će se više razine pasivnog učinka, a one mogu biti vrlo, vrlo moćne. Cijeli sustav je jako zanimljiv i kompleksan, a ponekad od igrača zahtijeva potragu za najčišćom krvlju ako isti želi biti jak.

V Rising

Prava je šteta što je V Rising imao nezgodan početak i lansiranje. I dalje ostaje pitanje zašto Stunlock Studios nije odmah ustanovio pravila koja ne zahtijevaju toliki grind od igrača. S druge strane tu je mogućnost da to učinite sami, pa se pobrinite da to i napravite, jer tada otključavate pravo iskustvo igranja V Risinga. V Rising je jedna od najboljih survival igara koje sam igrao u zadnje vrijeme. Puna je vampirske fantazije zbog koje sam i došao. Naravno izgradnja, skupljanje resursa je tu, a prisutan je i grind od kojeg ne možete pobjeći. No, igra trenutno izgleda jako dobro i ima dovoljno mašte i dubine da održi igrača prisutnim i zadovoljnim.