Transformers Rise of the Beasts RECENZIJA

Ne mogu reći da nisam bio skeptičan pri odlasku u kino kako bi gledao Transformers Rise of the Beasts film kojeg nije režirao Michael Bay. Kao dijete sam odrastao na njegovim filmovima i koliko god su oni pokupili loših kritika od onih istinskih ljubitelja Transformersa, meni su uvijek bili nešto posebno.

Velik broj ljudi Bayovu trilogiju opisuje kao zamornu i preozbiljnu s kompliciranim zapletom i dugim trajanjem. Ne znam, meni su svi filmovi uvijek bili okej. No, veliki napredak je došao 2018. godine uz film Bumblebee. Tim smo se filmom lagano počeli opraštati od Bay-ovih Transformersa. Pet godina nakon Bumblebeeja dobivamo Transformers: Rise of the Beasts.

Transformers Rise of the Beasts RADNJA

Transformers Rise of the Beasts je smješten desetak godina nakon prošlog filma (Bumblebee), nalazimo se u New Yorku u 1994. godini. Optimus Prime i ekipa ostali su zarobljeni na Zemlji, a pojačanje im stiže s drugog planeta. Oni su Maximalsi koji na Zemlju dolaze u bijegu od Terrorcona. Terrorconi rade za planet koji jede druge planete, najveći izazov s kojim će se Optimus i ekipa do sada susresti, Unikron.

Naravno naši najdraži roboti će se morati sprijateljiti s ljudima kako bi zajedno pokušali parirati Terrorconimai Unikronu. Jasno se vidi kako film koristi elemente originalnih Transformers i Beast Wars serija iz 80-ih i 90-ih. Maximalsi i pričanje njihove priče je osvježavajuće i jako zanimljivo. Pogotovo ako ste kao ja i niste se upoznali s originalnim serijama, ali nažalost radnja je usko povezana s prethodnim filmovima.

Transformers - Rise of the Beasts RECENZIJA TEHIX

Transwarp Key je napravica ili vam ga ključ pomoću kojeg možete putovati svemirom. Odnosno Autobotima je to sigurna karta do Cybertrona, a Unikronu bi služio kao nama McDrive. Naravno ni jedni ni drugi neće se odreći ključa tako lako, i eto vam zapleta u filmu. Kao što sam već spomenuo ljudi su se nekako uspjeli uplesti u to sve. Iako moram pohvaliti scenu u kojoj se Noah upozna s Mirageom, vrlo zanimljivo napravljeno. Radnja Rise of the Beastsa nije nešto što već nismo vidjeli, samo je jednostavnija i mnogi je fanovi ne smatraju toliko zamornom. S obzirom na činjenicu da je na filmu radilo pet ljudi, film je ispao sjajno.

KOLIKO LJUDI STVARNO VOLI VELIKE SVEMIRSKE ROBOTE?

Mislim da su gledatelji zaboravili koliko su Transformersi zapravo jednostavni. Tužno je što sada neki govore koliko je to sve besmisleno, kako je radnja glupa i dosadna. Ali kada bi samo na trenutak zastali i shvatili kako je to zapravo to. To su Transformersi. Veliki vanzemaljski roboti koji su pobjegli sa svoga planeta na kojem se odvija rat. Mnogima ni ovaj film neće imati poseban scenarij, činovi će im vjerojatno biti predvidivi, ali ja sam uživao u ovom filmu.

Pogotovo u njegovom humoru, kojeg je stvarno bilo puno. Najveći nositelj njega je bio Mirage, kojemu je glas dao Pete Davidson, ali o tome ću nešto kasnije. Prva tri filma koja je režirao Michael Bay su još koliko toliko imali humor. Iako se svodio na Samovo vrištanje u raznim, po život opasnim, situacijama. Četvrti i peti dio su naglo postali ozbiljni. Tada je radnja bila istrebljivanje Autobota i jako, ali jako puno povijesti.

NOAH I ELENA

Navikli smo na ljudske likove u ovim filmovima. Ako volite Transformerse, znate da zajednica nije baš bila oduševljena glumcima kao što su Shia LaBeouf i Mark Wahlberg. Ponavljam kako su meni skroz okej, iako je Wahlberg malo bio kliše No, u Rise of the Beastsu imamo Anthonyja Ramosa kao Noah i Dominique Fishback kao Elena.

Noah je imao super kemiju s robotima, jako velik plus za ovog lika je njegov odnos s mlađim bratom i njegovom majkom. Noah je inače bivši vojnik koji je bio nečasno otpušten iz vojske. S druge strane imamo Elenu, ona je istraživač artefakata u muzeju. Uglavnom je Noah bio raspoložen za borbu i obranu našeg planeta, dok je Elena bila bitna za priču i pojašnjavanje svih tih izvanzemaljskih artefakata koji se pojavljuju.

MIRAGE JE ZAMIJENIO BUMBLEBEE-A?!

Iskreno sam bio oduševljen glavnim likovima u filmu. Osobno su mi bili odlični, zabavni, neki čak i strašni. Pete Davidson i Mirage se toliko dobro nadopunjuju. Nevjerojatno dobar izbor glumca koji će mu davati glas. Mnogi su bili skeptični kako će Davidson biti prenepodnošljiv, te da će samo ubiti atmosferu filma, no to nije bio slučaj.

Bio je nositelj humora u filmu, i po prvi puta se Bumblebee nije prvi povezao s ljudskim likom, da dobro ste pročitali. U Rise of the Beastsu, Mirage je taj koji se povezao s ljudskim likom. Mislim da vam ne moram ništa reći za Petera Cullena i njegovo davanje glasa Optimusu. Ikonično, prekrasno, puno trenutaka kada se naježite dok gledate. Ron Perlman i Michelle Yeoh su dali glasove Maximalsima.

Perlman kao Optimus Primal je toliko dobro zvučalo, dok isto mišljenje imam i s Michelle Yeoh kao Airazor. Iako smatram da su ljudi malo zanemarili lik Cheetora i naravno Tongayia Chrisa koji mu daje glas. Jako zanimljivim Maximal, samo što po meni nije dobio dovoljno screen timea.

Još jedno veliko iznenađenje u ovom filmu je Peter Dinklage koji je dao glas glavnom negativcu, Scourge-u. Trenutno mi on i Lockdown dijele prvo mjesto za najbolje negativce u Transformersima. Scena u kojoj se upoznajemo s Scourge-om je toliko jeziva i napeta. Veliki plus za ovaj film ide glumcima koji su davali glasove robotima, odradili su sjajan posao i nisu se isticali po lošem.

AKCIJA I VIZUALNI EFEKTI

Akcije ima dosta, naravno nisu eksplozije na sve strane kao što smo na to navikli kod Bay-a, ali su stvarno dobro napravljeni. Steven Caple Jr. je očito nadaren za snimanje ovakvih likova, kao da ih razumije i toliko dobro sve svoje ideje prenosi an veliko platno.

Sve scene borbi su bile toliko upečatljive, ona na krivudavoj cesti, kao i završna bitka. Scene koje kada pogledate pamtite, i to je jako pohvalno. Osobno su mi akcijske sekvence bile bolje nego u Bay-ovim filmovima, iako su oni imali nevjerojatne vizualne i specijalne efekte. Rise of the Beasts ima najbolje akcijske scene u serijalu.

Ako ste ljubitelj filmova i često ih gledate znate da visokobudžetni filmovi imaju vizualne efekte koji su u najmanju ruku upitne kvalitete. U Transformers Rise of the Beasts to nije slučaj. Oni su stvarno odrađeni perfektno. Dizajn robota je odličan, iako smo smješteni u 90-te godine, izgledaju moderno.

Trenutci u kojima se transformiraju bi mogao gledati po cijele dane, na svu sreću u ovom filmu takvih scena ima na bacanje. Maximalsi su imali toliko detalja na sebi, bili su melem za oči. Njihove transformacije nisu toliko zahtjevne kao od Autobota, ali su čiste i jako lijepe. Ovaj film je zanemario realizam u transformacijama koji je bio prisutan u Bay-ovim filmovima.

ZAKLJUČAK

Neću spojlati film, ali svi oni koji su ga pogledali će pamtiti istu scenu. Ona s avionom, odnosno Stratospherom. Osobno sam jako zadovoljan filmom, zabavan je smiješan je i ima prekrasne vizualne efekte. Pjesme koje prate radnju su jako dobre. Jasno, scenarij nije najsjajniji, ali scene borbe i dizajn robota mi nekako poboljšavaju mišljenje o filmu. Sve u svemu zadovoljan sam filmom i jedva čekam vidjeti što nas očekuje u budućnosti. Za sada su najavljena čak dva nastavka.