Tekken 8 RECENZIJA

Naslov koji je spreman za dominaciju u fighting žanru

Najveći izazov s kojim se Tekken 8 morao suočiti je izgradnja borbe koja je već dovedena do savršenstva tijekom više od osam godina. Naravno, kako poboljšati nešto što je već dobro, pa čak i savršeno. Mi ne znamo odgovor na to pitanje, ali izgleda da iz Bandai Namca znaju. Ponovno su developeri odradili odličan posao jer nemamo osjećaj da je sadržaj samo recikliran. Tekken 8 je obnovljen, te ima poboljšani sustav borbe koji je usmjeren na agresivne tuče. Još kada tome dodate zanimljivih i raznolik popis od 32 borca i jedno od najstabilnijih online iskustava koje sam ikada vidio, dobivate vrlo dobar proizvod.

DAME I GOSPODO, NAJVEĆI NOVITET TEKKENA 8… HEAT SUSTAV

Heat sustav je novitet koji otključava jednu novu dimenziju borbe u ovu već skoro pa savršenu igru. Svaki borac ima određene pokrete koji emitiraju izljev bijele energije koja pri kontaktu aktivira auru te iste energije oko udova lika. Dok su u ovom stanju, likovi, odnosno njihovi napadi, nanose puno više štete kada ih neprijatelj blokira. Također, naš borac može dobiti pristup brzom Heat Dashu ili snažnom Heat Smashu. No, ni to nije sve, jer svaki borac ima svoje posebne i snažnije napade. Na primjer, Leroy može dodati vrijeme na svoj Heat mjerač kada god upotrijebi svoje posebne napade.

Za nekoga tko nije zaigrao Tekken 8 ovaj sustav može zvučati dosta zbunjujuć i vrlo op. Tako se i meni činilo kada sam prvi puta zaigrao Tekken 8, no velike pohvale idu Bandai Namcu koji su stvarno mislili na sve. Naime, Heat možete aktivirati samo jednom po rundi i vrijeme koje imate za korištenje svog Heata je jako kratko. Samimi time forsira se agresivnija, zanimljivija i dinamičnija igra. Zvuči kao nešto što se da lako naučiti, ali jednostavno imate toliko poteza da je potrebno dosta analiziranja i dobre strategije.

Tekken 8
Tehix

Upravo zbog Heat sustava, borba u Tekkenu 8 je osvježena bez da su developeri previše mijenjali gameplay. Ruku na srce, Bandai Namco je samo promijenio tempo igre, a rezultat je oduševio cijelu gaming zajednicu. Tekken je uvijek bio dobar u podizanju adrenalina tijekom borbe kroz jednostavnu tuču. Tekken 8 s druge strane, zbog Heat sustava, dodatno uzbuđuje igrače jer je i izbjegavanje svih udaraca dosta važno.

Nećemo se lagati takve borbe i gledateljima izgledaju dosta zanimljivije u usporedbi s običnim “šaketanjem”. Heat sustav je totalno demantirao besmisleno udaranje po svim mogućim tipkama na joysticku. Igrači koji su mirni i čekaju svoje prilike za napad često su puno bolji, a borbe između dvojice takvih bi najlakše opisao kao filmske. Osim što je Tekken 8 zanimljiv za gledanje, moram priznati kako ga je gušt i gledati.

VELIKA RAZNOLIKOST LIKOVA!

Famozni roster, često bude segment u fighting igrama koji presudi. Premalo je likova, dosta su slični, nema nekakve povezanosti, jedan je puno bolji od drugih… Tekken 8 nudi 32 lika na raspolaganje igračima i ne šalim se kada kažem da su svih posebni na svoj način. Stil igranja jako ovisi o tome kojeg lika koristite, dakle nije jedina razlika u izgledu likova, već i u njihovim potezima naravno. Dva lika koja bi ja istaknuo su Kuma i Panda. Veliki snažni medvjedi koji se zasigurno ističu u gomili boraca koje nam Tekken 8 nudi.

Naravno tu je i moj omiljeni King, android Alisa koja vas može tuči svojom glavom i Yoshimitsu. Yoshimitsu je pravi primjer koliko Bandai Namco drži do autentičnosti likova. Yoshimitsu je zanimljiiv lik, zabavan za igrati, a njegov dizajn je jednostavno predivan. Takve stvari se moraju cijeniti, naime za sve koji ne znate Yoshimitsu je povratnik, kao i mnogi drugi, ali on ni u jednom Tekken naslovu nije izgledao isto.

Tekken 8
Tehix

Roster je popunjen s tri nova lica. Azucena “kraljica kave”, Victor i Reina. Azucenin fokus je na izbjegavanju napada. Victor je smireni tajni agent koji rukuje s raznolikim arsenalom oružja. Sva su dosta futuristička, a sam Victor se može teleportirati po ringu. Reina je učenica sada već pokojnog Heihachija Mishime, i lik koji dodaje određenu dozu intrige u igrinu priču. Reina ima posebne napade sa strujom i dosta se koristi nogama, nešto poput Eddyja Gordoa. Sve u svemu, likovi i sam roster je perfektan i samo još jedan veliki plus za Tekken 8.

MOŽETE OSTAVITI SVOJ TRAG NA BORCIMA

Bandai Namco je odlučio ostaviti uređivanje likova koje može biti urnebesno. Naime, svaki borac u Tekken 8 ima niz opcija za prilagodbu koje vam omogućuju da ih uredite kako god želite. Postoje razne kreacije kojih sam se nagledao u online modu ove igre. Neki su izgledali jako dobro i cool, dok s druge strane imate urnebesne kreacije gdje se susretnete s glavnim negativcem Kazuyom Mishimom u rozoj košuljici s malim šeširićem.

Volio bi samo usporediti ovaj sustav uređivanja likova s Mortal Kombatom 1. MK 1 također ima dosta velik izbor, samo što se u tom naslovu jako teško dolazi do in game valute. S druge strane imate Tekken 8, gdje se do in game valute dolazi jako lako, a već na kraju story moda ćete imati iste u izobilju. Developeri kao da su htjeli da se zajednica zabavlja s uređivanjem svojih najdražih boraca.

Tekken 8
Tehix

TEKKEN 8 NUDI MNOŠTVO MODOVA

Tekken 8 ima impresivnu količinu modova, od onih najjednostavniji do nekih stvarno zanimljivih i maštovitih. Online mod će naravno biti glavi dio igre kada svi odigraju Story mod. Tekken Fight Lounge je središte Online moda. Tamo se susreću avatari s raskošnim arkadnim okruženjem, sjede za arkadnim stolovima i bore se jedni protiv drugih. Osjećaj koji su developeri postigli s arkadom pomalo vraća u djetinjstvo i odlazak u igraonice kako bi svi zajedno “gejmali”. Za vrijeme mog igranja igre u korist recenziranja, serveri nisu bili toliko popularni, no vjerujem kako je sada velik broj igrača online.

Spomenuo sam kako će online mečevi imati vrlo važnu ulogu u nabijanju igranosti ovom naslovu. Sve ovo što sam rekao za arkade pada u vodu ako online mečevi nemaju stabilnu vezu. Presretan sam što mogu reći da Tekken 8 ima nevjerojatno stabilne online mečeve. Za vrijeme igranja osobno nisam imao niti jedan problem s konekcijom, a koliko sam čitao na društvenim mrežama, problemi su stvarno rijetki i minimalni. Online mečevi u kojima nema ni najmanjeg štekanja ili cjepkanja igre zvuči nestvarno, ali eto, u Tekken 8 je to moguće.

TEKKEN BALL, CHARACTERS STORIES I ARCADE QUEST

Tekken Ball je strašno zabavan mod u kojem igrate odbojku s borcima iz Tekken 8. Tekken Ball služi za odmor od običnih ili ranked borbi. Fizika lopte ponekad ovo opuštajuće iskustvo može vrlo brzo pretvoriti u frustrirajuće. Svakako bi preporučio ovaj mod, pogotovo s prijateljima.

Characters Stories je mod kojeg smatram najslabijim, odnosno najlošijim. Ovdje birate jednog od 32 lika, te za njega dobivate kratki video koji služi kao nekakva vrsta upoznavanja s istim. Zatim se borite s pet unaprijed određenih protivnika. Borbe idu jedna za drugom i dosta su generične. Nakon što porazite svih pet protivnika dobivate završnu scenu koja ponovno otkriva nešto o vašem liku.

Zanimljiva ideja se nalazi iza Characters Stories, ali imam osjećaj kao da su developeri ostali nedorečeni u ovoj situaciji. Kao da je netko odlučio prekinuti plan i razvoj ovog moda u sred rada. Nemojte me krivo shvatiti početni i završni videi, odnosno scene, su jako dobro napravljene i zanimljive su, ali moglo se to puno bolje ukomponirati u cjelinu koju bi svi rado igrali.

Tekken 8
Tehix

Arcade Quest je ujedno i zadnji mod o kojem ću pričati u Tekken 8. Ovaj mod bi opisao kao putovanje pravih obožavatelja Tekkena koji igraju najnoviji naslov u igraonicama. Unutar Arcade Quest moda se također možete upoznati sa svojim najdražim likovima, no to nije sve. Također možete i naučiti neke nove kombinacije i trikove za odabranog lika. Kada prvi put pokrenete Arcade Quest igra vam dodjeljuje avatara. Svaki avatar se može urediti i prilagoditi od glave do pete. Možete mijenjati kosu, odjeću, kožu i dodati mnoštvo dodataka. Dosta je sadržaja koji je potrebno otkrivati, a to može značiti samo da će se Tekken 8 još dugo igrati.

Tekken 8 je prava fighting poslastica. Igra je donijela nekoliko osvježenja koja su poboljšala već skoro pa savršen naslov kao što je Tekken 8. Heat sustav je uzbudljiva i zanimljiva mehanika koju krase raznovrsni potezi naših boraca. Likovi su raznovrsni, imaju svoj stil, autentični su i zanimljivi. Potrebno je upoznavanje s njima i njihovim stilom borbe. Naravno moramo ponovno spomenuti servere i konekciju koji su nestvarno dobri. Tekken 8 nudi ponešto za offline i online igrače, a znate je vrlo važno imati balans između toga. Za kraj samo želim reći kako mislim da je Tekken 8 spreman za dominaciju u fighting žarnu.