Ride 5 RECENZIJA

Realna vožnja motora u kojoj možete voziti kao Spider-Man

Ride 5 smo igrali na PlayStation 5, a ovim putem se zahvaljujemo developerima što su nam omogućili primjerak igre za recenziju. Ride 5 nudi impresivno i realistično iskustvo motociklističkih utrka, te u nekim situacijama možemo primijetiti jako veliku pažnju koju su developeri posvetili detaljima. Igra je posljednja u nizu impresivnih realističnih simulacija motociklističkih utrka koje je razvio Milestone. Nažalost za sve igrače koji još nisu prešli na PlayStation 5 neće moći iskusiti ovu igru jer je Ride 5 dostupan samo na trenutnoj generaciji konzola.

ŠTO JE TO OVOM NASLOVU OMOGUĆILA TRENUTNA GENERACIJA KONZOLA?

Trenutna generacija konzola omogućuje puno novih detalja, a i novog sadržaja. Prvi je nikada izazovnija umjetna inteligencija. Osim same težine, AI sada griješi, tako da uz Ride 5 nećete imati osjećaj kao da jedino vi na stazi radite greške i zbog toga gubite na vremenu. Igra vas na neki način nagrađuje onog trenutka kada krenete dobro voziti. Pored konkurentnog AI sustava, dinamična promjena vremena je veliki novitet u Ride 5.

Trenutna generacija konzola omogućuje igraču da osjeti svako kočenje, ubrzanje i kontakt. Ride 5 je preuzeo sve sustave trenutne generacije i stvorio iskustvo koje nudi vrlo detaljnu grafiku i fiziku. Kako sam ovu igru recenzirao na PS5, imao sam priliku osjetiti vibracije i otpor koji vam pruža DualSense kontroler. Pored toga zvuk u igri je nevjerojatan. Kada povežete zvuk, vibracije i ostale funkcije koje vam omogućuje DualSense dobivate iskustvo koje vas u potpunosti uranja u vožnju i igru.

KOLIKO JE RIDE 5 STVARNO REALAN?

Developeri su htjeli ostati vjerni svom cilju da Ride 5 bude autentičan i realističan. Fizika u igri je toliko precizna i realna da ćete osjetiti promjene na stazi ako je na nekom mjestu topliji asfalt. Zbog topline asfalta prianjanje guma će biti teže tako da postoji veća mogućnost da padnete. Svake neravnine ili zavoji dizajnirani su tako da se odražava na gume, ovjes i u konačnici na vaš motocikl.

Igrači se mogu poigrati sa svojim ovjesom, prijenosom i elektronikom svojih motocikala. Samo uz taj segment igre možete provesti sate i sate dok si namjestite motor kako vi želite. Svaki motor u igri ima svoje vlastite brzine nagiba, čime se nadodaje na realističnom osjećaju gdje je svaki motocikl upotpunosti sličan onom iz stvarnog svijeta.

Ride 5 RECENZIJA

DINAMIČNA PROMJENA VREMENA KAO NAJVEĆA NADOGRADNJA U IGRI

Najhvaljenija nadogradnja u Ride 5 je novi Dynamic Weather System koji izračunava stazu i temperaturu zraka u stvarnom vremenu kako bi stvorio realistične promjene vremena tijekom utrke. To znači da se usred utrke može promijeniti od sunčanog do kišnog vremena za vrijeme vožnje. Oblaci su također dorađeni jer dodaju impresivne slike i realistično nebo. Odnosno ne može se dogoditi da krene padati kiša, a na nebu nemate n oblačka. Svi ti segmenti samo dodaju na realnosti ove igre.

RIDE 5 IMA I KARIJERU!

Ride 5 nudi više od 200 eventova u svom modu karijere. Što se staza tiče ima više od 30 različitih staza koje možete doživjeti, a podijeljene su po svijetu. S Ride 5 putovat ćemo po Europi, Americi, Africi i Aziji. Potvrđeno je da u nadolazećim DLC-ovima dobivamo još staza, a svaka od njih će imati svoje vremenske prilike, naravno ovisno gdje se nalazimo. No, da se vratimo na karijeru. Kroz karijeru, igrači se utrkuju kroz nekoliko događaja dok su najvažniji bodovi i napredak na ljestvici. Kroz našu karijeru prati nas glas pripovjedača i čak deset specifičnih AI suparnika koji su zapravo naši rivali.

Svaki od njih ima svoju pozadinsku priču i osobnosti koje dodaju natjecateljski duh. Na početku nas čeka uređivanje našeg lika. Tu zapravo dolazimo do prve velike zamjerke kod ove igre. Radi se naravno o nedostatku opcija za dizajn lika, možemo čak i reći da je razočaravajuć. Možda je to za očekivati jer ne vidimo lice našeg lika često, ali nakon svake utrke na kojoj završimo na podiumu dobivamo sliku s te utrke.

Glavni razlog zbog kojeg nemamo previše uređenja lika su kacige i njegova koncentriranost na stazu. No, opet developeri su mogli dodati više lica i tonova kože. Ista kritika je bila upućena MotoGP 23. S obzirom na to da se radi o istim developeri bilo je to za očekivati. Sve u svemu karijera je zanimljiva i izazovna tako da vam ju svakako preporučujem.

Ride 5 RECENZIJA

UREĐIVANJE I MOTOCIKLI

Uređivanje lika je loše, no s druge strane imamo uređivanje naših kaciga, odijela i motora. S obzirom na to da nam je u Ride 5 dostupno više od stotinu motocikala, potvrđen je i dolazak novih kroz DLC, važno je da ih možemo sve ukrasiti. Možete birati između jako puno liverya koje su ljudi radili ili se možete okušati u kreiranju vlastitog. Ista je priča i za kacige. Odjela vam preporučujem da uzimate već gotova, dakle kreacije drugih igrača jer su ljudi stvarno kreativni. Gore spomenuti loš dizajn lika možemo lako zaboraviti uz prekrasne motocikle, realistične krajolike i šarene kacige.

GAMEPLAY MODOVI

Uz karijeru, Ride 5 nudi još tri vrste gameplay modova. Prvi je Endurance Races, ovaj mod vam omoguće usavršavanje vještina kroz pojedinačne utrke i vremenske testove. Multiplayer je mod koji je svima poznat. Ride 5 nudi podršku za više igrala za PS5 i Xbox Series konzole, a imamo i lokalno igranje s ikoničnim split-screenom. Posljednji mod koji nam Ride 5 nudi je kreiranje vlastitih utrka. Gdje igrači mogu osmisliti vlastite utrke s izborom kategorije motocikala koji se smiju utrkivati i pravila kojih se igrači moraju pridržavati.

Ride 5 RECENZIJA

SEASON PASS DOLAZI U RIDE 5

Već sada je poznato da će Ride 5 imati Season Pass koji dolazi u sklopu nadolazećeg DLC-a. DLC će u igru donijeti najmanje šest novih staza i čak 33 nova motocikla. Season Pass će biti objavljen u veljači 2024. godine a sadržavat će i multiplikator kredita kako bi igrači mogli zaraditi dvostruke kredite.

Sve u svemu, Ride 5 je nevjerojatno realističan i taj pristup održava kroz cijelu igru. Odlična je simulacija motociklističkih utrka i sadrži impresivnu grafiku. Osim grafike, tu je i zavidna fizika koja utrke čini izazovnima i stvara osjećaj sreće kada dobro odvozite. Igra će vas i kazniti budete li previše ambiciozni i agresivni. Zvuk je također segment u Ride 5 koji je napravljen na zavidnom nivou. Dubok sadržaj omogućava igračima nebrojne sate utrkivanja ili uređivanja. Jer u svojoj garaži možete uređivati motocikle i tu možete izgubiti minute, pa čak i sate. Svatko tko je ljubitelj motociklističkih utrka svakako bi trebao isprobati Ride 5.