Mortal Kombat 1 RECENZIJA

Krvav, brutalan, zarazan i najbolji do sada

Mortal Kombat serijal nas točno 31 godinu usrećuje i zabavlja svojom brutalnošću i jako dobro napravljenim likovima. Od naslova koje ste mogli igrati samo na arkadnim mašinama, do ovoga kojeg smo bili u mogućnosti zaigrati unazad par dana. Mortal Kombat 1 zabilježio je najveći napredak kojeg je ovaj serijal ikada vidio. Zahvaljujemo se distributeru (CD Media) koji su nam omogućili PlayStation 5 verziju igre za recenziju. Ovo je naslov koji je definitivno opravdao sav hype koji su developeri skupljali. Sjetimo se samo svih videa gdje smo se upoznavali s borcima iz pojedinih kraljevstva. Ne događa se često da igra opravda hype vezan uz nju.

NAJBOLJI STORY MOD DO SADA

Velika većina igrača je upoznata s pričom Mortal Kombat igara. Organizira se veliki turnir čija su pravila vrlo jednostavna, svako kraljevstvo šalje svog najboljeg borca koji sudjeluje u istom. Svaka borba najčešće završava smrću jednog od boraca. Fanovi serijala ta kraljevstva poznaju kao: Earthrealm, Outworld, Netherrealm, Edenia, Chaosrealm i Orderrealm. Cijela priča Mortal Kombat 1 bazira se na Liu Kangovom putovanju kroz vrijeme. Na kraju Mortal Kombat 11 Liu Kang je postao novi čuvar vremena i svoje nove moći iskoristio je kako bi resetirao svijet.

Liu Kang je postao Elder God i tako zamijenio Raidena koji sada živi na selu i puno je mlađi nego što ga se sjećamo. Upravo zbog povratka u vrijeme, uz ovaj nastavak stoji broj 1, a ne 12. Radnja Mortal Kombat 1 ima skoro pa sve poznata lica, samo što oni sada imaju malo drugačije pozadinske priče. Liu Kang je sada odgovoran za prikupljanje boraca iz Earthrealma koji će sudjelovati u Mortal Kombatu, no bilo je za očekivati da će nešto krenuti po zlu i na nama je da spasimo stvar.

Priča je jako duga, traje između 5 i 6 sati, tako da ne želim otkrivati previše detalja vezanih za nju. Savjetujem vam da igrate na normalnoj težini i uživate u svim cut scenama, jer ćete se osjećati kao da gledate film. Upozoravam vas da je igra puna skrivenih poruka i referenci na filmove i druge igre.

Mortal Kombat 1 RECENZIJA

ROSTER, KAMEO BORCI I TEŽINA IGRE

U trenutku pisanja ove recenzije Kombat Pack 1 i dalje nije izašao. Od prije već znamo da će u Mortal Kombat 1 doći šest novih likova. Na internetu su počele kružiti razne informacije kada bi mogli dobiti Kombat Pack 1, no s obzirom na to da još ništa nije potvrđeno tih šest likova neću brojati. Roster u Mortal Kombat 1 je najmanji do sada, naime na izbor nam je dano “samo” 24 borca. Uz njih imamo još 19 Kameo boraca. Jednog borca otključavate tek kada odigrate Story Mod, a to je Havik.

Dok Kameo borce otključavate kako dolazite do novih levela. Što su uopće Kameo borci? Kameo borci su najveći novitet u Mortal Kombat 1. Oni se bore uz našeg glavnog borca i ulijeću u borbu kada mi to želimo. Naime, pritiskom tipke, Kameo borci vam mogu pomoći da održite vaš combo na životu ili da se izvučete iz protivničkog comba. Veliko su osvježenje u ovakvom žanru igara, tako da je ovo uz priču drugi veliki plus za Mortal Kombat 1. Nisu prejaki, a opet nisu ni preslabi, prisutni su i dosta su doprinijeli gameplay mehanikama u igri.

Što se same težine igre tiče mislim da tu ne moram previše pričati. Svi znamo da Mortal Kombat igre nisu lagane za igrati i da od vas zahtijevaju da učite i dosta sati provedete na jednom ili maksimalno dva lika. Birate si one borce koji najviše odgovaraju vašem stilu igranja. Ono što je Mortal Kombat dobro napravio je Tutorial Room. Tutorial Room je bio prisutan i u prijašnjim Mortal Kombat naslovima, no nikada nije bio ovoliko detaljan.

Imam osjećaj da su developeri odlučili izaći u susret svim novim igračima, a očito su ih očekivali puno. Tutorial Room bi vam trebao olakšati učenje posebnih poteza i spajanja svih njih u dobre comboe. Naravno igra će i dalje biti izazovna i teška, no malo će vam olakšati. Treba napomenuti kako su fatalities potezi lakši za izvesti nego u prijašnjim Mortal Kombat naslovima.

Mortal Kombat 1 RECENZIJA

NEMA VIŠE KRYPTA, SADA IGRAMO INVASION KOJI IMA ELEMENTE RPG-A

Krypt je bio zanimljiv, no meni osobno se više sviđa Invasion. Invasion funkcionira kao svojevrsna društvena igra u kojoj na početku birate lika s kojim igrate do kraja. Naš zadatak je ići od jedne točke do druge i boriti se kroz cijelo područje. Istina cijeli proces borbe može biti naporan jer protivnici ne stvaraju preveliki izazov.

No, ako želite osvojiti dosta kozmetike za vaš najdraže borce i uživati u borbi bez pretjeranog truda, Invasion je mod za vas. Osim kozmetike koju možete osvojiti, levelate svog borca kojeg ste odabrali i Kameo pomoćnika. Invasion vam dosta pomaže u Mastery sustavu kojeg imamo u Mortal Kombat 1. Pomoću njega možete otključati nove kozmetike, emotove, fatalities i brutality poteze. Invasion bi mogao biti dosta igran zbog silnog grindanja kojeg zahtijeva.

Mortal Kombat 1 RECENZIJA

TOWERSI ISTI KAO I UVIJEK, ALI TO UOPĆE NIJE LOŠE?!

Towers je još jedan mod kojeg možemo zaigrati u Mortal Kombat 1. On je dosta ikoničan i nije se baš previše mijenjao kroz godine. Ako želite samo igrati ovu igru, a završili ste kampanju, Towersi su stvoreni za vas. Svaki toranj ima sve više i više katova, a svaki poraz u tornju vas vraća na početak, odnosno prvi kat tornja. Postoji i toranj koji ima beskonačan broj borbi, gdje zapravo postavljate vaš osobni rekord koji možete obarati.

EH TAJ ONLINE…

Online je podijeljen u tri kategorije. Ranked, Kasual i Private. Postoje dvije vrste Rankeda, Kombat League u koji ne ulazite ako ne znate barem 5 combo poteza i Warrior Shrine. Kasual će sigurno biti igran od velike većine igrača i siguran sam da ćete ovdje ostaviti najveći broj sati. Detalj koji je već zasmetao igračima je nemogućnost promjene boraca nakon poraza. U ovom trenutku postoji i bug, gdje ako odlučite izaći iz borbe i vi i vaš protivnik gubite bodove.

Nadamo se da će taj bug biti popravljen u budućnosti. Private je napravljen za sve koji žele riješiti bilo kakav problem sa svojim prijateljima koji misle da su bolji od njih. Šalu na stranu, ono što treba pohvaliti kod Onlinea u Mortal Kombat 1 je konekcija. Igranje bez ikakvih trzanja je jako važno u ovom žanru, a s obzirom na to da nisam doživio nikakva trzanja za vrijeme svog online iskustva očito je da rollback netcode tehnologija odrađuje svoj posao.

Mortal Kombat 1 RECENZIJA

GADNO LIJEP

Jezivo je koliko ova igra dobro izgleda, samim time možemo uočiti snagu next-gen konzola. Zvuk je jednako dobar. Krikovi koje likovi ispuštaju za vrijeme borbe, iščašenja i lomovi, sve je napravljeno jako realno. Siguran sam da nisam jedini koji se zapitao za svoje mentalno zdravlje nakon što je uživao u nekim od fatalities poteza. Modeli likova su jako detaljni, puno se vremena posvetilo skinovima za likove, ono što mi se najviše dojmilo je količina boje koja je prisutna u svemu.

Efekti na nekim likovima kao što su Scorpion, Liu Kang ili Li Mei su predivni. Dizajn levela je isto jako lijep, pun je boja, dosta toga se može uočiti u pozadini i dovoljno su osvijetljeni. Isto tako pri biranju boraca onaj mali dijalog između njih koji je zamijenio dosadne loading screenove je odličan. Jako puno dobrih stvari je prisutno u Mortal Kombat 1. Mortal Kombat 1 je trenutno vizualno najbolja, najljepša i najatraktivnija igra u ovom žanru. Kada još tome dodate 4K rezoluciju sa 60 FPS-a koji nam omogućuje PlayStation 5, dobivate ovo remek djelo.

Mortal Kombat 1 RECENZIJA

Mortal Kombat 1 me oduševio. Definitivno preporučujem ovu igru svim zaljubljenima u ovaj žanr, pa čak i ako niste ludi za ovim žanrom morate probati Mortal Kombat 1. Trenutno na tržištu ne možete pronaći bolju fighting igru od Mortal Kombat 1. Priča je odlična, s obzirom na to da su imali dosta teži posao ove godine kod priče zbog povratka u vrijeme, developeri su se odlično snašli. NetherRealm studio nije štedio na dizajnu likova i okoline u kojoj se borimo. Još jednom igra me ostavila bez teksta.. morate ju probati.