Marvel’s Midnight Suns RECENZIJA

Ova nam je igra ispunila očekivanja

Marvel’s Midnight Suns je taktički RPG koji je bio odgođen nekoliko puta i mislio se da će izaći tek sljedeće godine. No, igra je izašla, a ja sam zaigrao PC verziju koju nam je osigurala CD Media.

PRIČA JE INSPIRIRANA STRIPOM

Jasno je da je priča Marvel’s Midnight Sunsa pronašla svoju inspiraciju iz stripova “Rise of the Midnight Sons” iz 1990-ih. U stripu se Morbius, Ghost Rider i Blade uz mnoge druge udružuju kako bi porazili Lilith. Ona naravno nije sama, iza sebe ima cijelu vojsku demona. Iako su developeri odlučili dodati još neke likove koji se ne pojavljuju u stripu. Najpoznatiji takav lik je Wolverine, ali tu su još prisutne Magik i Nico Minoru, malo manje poznati Marvel likovi.

Baš zbog tog uvođenja drugih likova ova igra ima nešto posebno. Možemo reći kako je ovo priča o snazi prijateljstva između pojedinaca koju su različiti. Cilj Marvel’s Midnight Sunsa je da kombinira izgradnju odnosa s nezaboravnim trenutcima koje smo stvarali dok smo igrali ovaj naslov, te naravno korištenje taktika u borbi koje su pokretali zanimljivi likovi.

Marvel's Midnight Suns RECENZIJA

THE HUNTER

Priča počinje tako što HYDRA oživljava kraljicu demona, Lilith, a Osvetnici su u jako teškoj situaciji. Očajnički im je potrebna pomoć pa se obraćaju Doctor Strangeu i Scarlet Witch koji su naravno imali odličan plan. Strange je okupio grupu mladih heroja koji posjeduju nadnaravne ili demonske moći, a poznati su pod imenom “Midnight Suns”. The Hunter je jako važan lik u ovoj igri, samim time je i protagonist u Marvel’s Midnight Suns.

Lilith je njena majka, a The Hunter posjeduje slične moći kao i one. Također prije 300 godina je uspjela poraziti svoju majku, no obije su umrle od posljedica tog dvoboja. Kako je HYDRA uspjela vratiti Lilith tako je Midnight Suns uspio oživjeti Hunter. Ovim potezom su se snage izjednačile i kroz igru nas očekuje pravedna borba između dobra i zla.

Marvel's Midnight Suns RECENZIJA

PODSJEĆA NA XCOM

Marvel’s Midnight Suns pruža jako ugodnu borbu i zanimljive misije. Slažemo svoj tim koji će se boriti protiv Lilith i njezine vojske. Svaka je misija strukturirana oko naizmjeničnog taktičkog borbenog sustava kojim upravljate. Naša zadaća je pozicionirati naše likove i njihove napade i obrane prije nego što neprijatelj krene u napad. Nakon toga mi napadamo njega i tako u krug dok se borba ne završi. Vidi se da su razvojni programeri radili i na XCOM-u i tu nema ničeg lošeg.

Možemo reći da je glavna razlika što u Midnight Sunsu koristimo superheroje koji se bore protiv demona, dok je u XCOM-u prikazna borba između ljudi i izvanzemaljaca. No, postoji još jedna razlika između ova dva naslova i ona se odnosi na borbu. XCOM je imao mogućnost umanjivanja šanse za pogotkom i nanošenja štete vašem protivniku dok u Marvel’s Midnight Sunsu to nije tako. Zbog toga se svaki heroj kojeg koristimo osjeća moćno i to nam daje poseban osjećaj kada pobijedimo, jer tim radimo na osnovu onih heroja koje volimo.

NEMA FRUSTRACIJE

Svi koju si igrali XCOM znaju o čemu ću pričati ovdje. Naime, postojala je jedna mehanika gdje je postotak igrao veliku ulogu. On vas je znao toliko naživcirati jer i kada bi savršeno isplanirali svoju taktiku, on bi vas znao koštati pobijede na tom levelu. Puno igrača je bilo skeptično kada su saznali da će isti razvojni studio koji je radio na XCOM naslovu raditi i na Marvel’s Midnight Sunsu, ali razloga za brigu nije trebalo biti jer postotka u ovoj igri nema. Naravno to je veliki plus, jer nema ništa ljepše nego vidjeti kako vaš plan funkcionira i donosi vam pobjedu. Umjesto postotka developeri su se dosjetili odlične ideje.

Midnight Suns ima opciju špila karata. On uvodi određenu težinu u igru jer čak i ako ste savršeno isplanirali vaš prvi potez, ne znate koje ćete karte dobiti u vašem drugom potezu. Ova mehanika od igrača zahtjeva prilagođavanje i snalaženje što naravno donosi već spomenutu težinu u igru. Smatram da je ovo puno bolje od nekog postotka koji više ide na sreću nego na vaše znanje i snalažljivost u igri. Iako se ovaj način borbe čini dosadan, vjerujte nam nije tako. Zbog puno ciljeva i boss borbi igra je uvijek zanimljiva.

Marvel's Midnight Suns RECENZIJA

THE ABBEY

The Abbey je lokacija na kojoj provodimo svoje slobodno vrijeme, odnosno vrijeme između misija. Tamo možemo razgovarati s našim saveznicima, saznati koje smo nove karte dobili, nadograđivati ili prilagođavati naš špil i naravno odabirati misije na koje želimo ići. Sve ovo postaje neka rutina dok igrate Midnight Suns. No, ta rutina ne postaje dosadna jer ima toliko toga što možete raditi da se nijedan aspekt neće ponavljati. Ovime nas igra želi natjerati da učimo i posvetimo vrijeme našim herojima i naravno našem timu.

The Hunter, odnosno mi smo autsajder u The Abbeyu, ali tako je samo u početku. Na nama je da se sprijateljimo s ostalima i zaradimo njihovo poštovanje. Developeri su mislili i na to pa se tako možemo prijaviti na grupne aktivnosti kako bi s povezali s herojima. Moja najdraža aktivnost je bila Bladeov klub knjižničara.

Marvel's Midnight Suns RECENZIJA

IGRA NAS CIJELO VRIJEME PROMATRA

Marvel’s Midnight Suns nam daje doznanja da su svjesni s kojim smo herojem bili najbliži i tko nam je najbolji prijatelj. Igra to radi na zanimljiv i unikatan način, gdje u zadnjoj misiji svaki heroj koji se nalazi u našem timu sudjeluje u njoj. No, postoji mali zaplet, jer se u borbi pojavljuju naši najbliži saveznici, točnije oni heroji s kojima smo proveli najviše vremena. Sve to nam daje nekakvu posebnu vrstu doživljavanja te zadnje misije i borbe. Lijep dodatak od strane developera, gdje još jednom pokazuje glavna ideja ove igre, a to je prijateljstvo.

Marvel’s Midnight Suns je igra koja nas je jako iznenadila. Učinila je strategiju zanimljivom i ima veliku šansu privući nove igrače na ovakav tip igara. Definitivno imate našu preporuku da zaigrate ovu igru. Igra je dostupna na PlayStation 5 i 4, Xbox One, Xbox Series X|S, PC i Nintendo Switchu. Cijena igre je 60 eura.