Kaku: Ancient Seal RECENZIJA

Kaku: Ancient Seal je RPG naslov koji je definitivno rađen po uzoru na The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Taj naslov je odličan primjer kako jedan open world RPG treba izgledati, a možemo se složiti i kako je isti taj naslov postavio ljestvicu jako visoko za sve nadolazeće igre. Kaku: Ancient Seal je pokušaj stvaranja alternative za Zeldu koji je ugodno iznenadio.

KAKVA JE PRIČA?

Kaku: Ancient Seal prati dijete zvano Kaku koje slučajno nailazi na drevno proročanstvo koje on sada treba ispuniti. Kaku mora ujediniti elemente koje su nekoć tvorile temelje svijeta, dok u isto vrijeme otkriva misterije koje stvaraju veliko razaranje i uništavanje svega oko njega. Sve je nekako opasno, ali nije to neka priča u koju ćete se udubiti ili ćete se posebno povezati s likovima. Drugim riječima, priča Kaku: Ancient Seal nije igrin forte i nije ono što ovaj naslov čini zabavnim. No, priča je vrlo laka za pratiti.

Kaku: Ancient Seal RECENZIJA

RAZLIČITI SVJETOVI I SKILL TREE

Tijekom vaše avanture često ćete se pronaći u različitim svjetovima u kojima prevladava jedan od elemenata koje Kaku mora ujediniti. Kada već dođete do tog zapleta u igri, shvatite kako postoji Skill Tree koji je iznenađujuće velik za ovaj naslov. Za vrijeme uvodnih nekoliko sati, bio sam pomalo razočaran izborom posebnih sposobnosti koje možete birati. Moglo bi se reći kako ste dosta ograničeni i nemate previše prostora za eksperimentiranje. Što duže igrate Kaku: Ancient Seal to imate više opcija i možete Kakua prilagođavati vašem stilu igranja. Bitke s bilo kakvim neprijateljima, bilo to manjim i lakšim ili pak glavnim neprijateljima, su vrlo zadovoljavajuće. Ovo me ponovno jako iznenadilo, jer ponavljam u igranje ovog naslova sam ušao s mišlju kako je to samo još jedna kopija. Postoji niz tipova neprijatelja s raznim slabostima, što vas navodi da eksperimentirate s raznim oružjem koje možete pronaći tijekom igranja.

ZAŠTO JE OVA IGRA ZABAVNA?

Kaku: Ancient Seal vas natjera da naučite razne sposobnosti koje vam pomažu u kretanju i prelaženju preko bilo kakvih prepreka. Ono što ovaj naslov čini toliko zabavnim je koliko lako možete napraviti sve. Rijetko će vam se dogoditi da je igra repetitivna, a razlog tomu je naravno količina dostupnih vještina koje Kaku: Ancient Seal nudi. Treba napomenuti i animacije koje su prisutne kod nekih napada ili posebnih sposobnosti, koje izgledaju stvarno dobro. Osim osnovnog Skill Tree postoji još nekolicina opcija kojima možete nadograditi vašeg lika, ali za ćete trebati kristale u određenim bojama. Isti kristali vam služe za kuhanje napitaka ili obroka. Na prvu se to sve čini previše kompleksnim i zamarajućim, ali kasnije kada se malo uhodate u sve mehanike koje igra nudi, postane vam rutina.

Kaku: Ancient Seal RECENZIJA

GRAFIČKI JE VELIKO IZNENAĐENJE

Još jedan segment ove igre koje me iznenadio je grafika. Iako Kaku: Ancient Seal u nekim trenutcimaa izgleda dosta čudno, najčešće u cutscenama razgovora s NPC-ovima, ne može se poreći da igra ima svoje trenutke u kojima izgleda prekrasno. Različita okruženja u kojima se pronađemo, bilo da su to planine, oceani, litice ili bujne šume, sve to prikazuje ljepotu ove igre. Tu igrinu ljepotu možete promatrati kao nagradu za vaše istraživanje. Osim toga, igra vas nagradi s raznim korisnim stvarčicama ako istražujete PonPon kampove, ruševine s puno zagonetki ili bilo kakav drugi tajni prolaz.

Kaku: Ancient Seal RECENZIJA

Kada sam već spomenuo ruševine, volio bi se nadovezati na još nekoliko stvari o njima. Postoji jako puno zagonetki koje su bazirane na okolini u kojoj se nalazimo i stvarno nekada mogu biti izazovne. Kada ih dovršite, dobivate novu opremu ili resurse koje će vam pomoći da poboljšate Kakua, a istovremeno ćete bolje izgledati.

Kaku: Ancient Seal je alternativa Zeldi i meni osobno bolja u jednom segmentu, a to je platforming. Istraživanje u ovoj igri nikada nije primarna zadaća, a zapravo možete i prijeći cijelu priču bez prevelike potrebe za istraživanjem. Borba se stalno mijenja zbog raznih oružja, vještina i širokog rostera neprijatelja. Kaku je zanimljiv lik, a njegov mali praščić je najslađe biće ikada. Sve u svemu Kaku: Ancient Seal je naslov koji me ugodno iznenadio, te mi je pružio dosta sati uživanja.

NAJPOPULARNIJE RECENZIJE

The Fall of the House of Usher Tehix 1
10

The Fall of the House of Usher RECENZIJA

SERIJE
Petra Jelavić Mitrović
8

FILMOVI
BAD BOYS RIDE OR DIE RECENZIJA TEHIX
9

Bad Boys: Ride or Die RECENZIJA

FILMOVI
Kaku: Ancient Seal RECENZIJA
Kaku: Ancient Seal
12.07.2024.
IZDAVAČ:
DEVELOPER:

GDJE ZAIGRATI

PC, PS5, PS4, XBOX S X, XBOX S S, Xbox One
7

Kaku: Ancient Seal je igra koja je izbjegla repetitivnost koju RPG naslovi znaju imati. Jasan je uzor koji je prisutan iz Zelda naslova, ali ovo nije obična dosadna kopija. Uz Kaku: Ancient Seal se možete zabaviti i opustiti