Funko Fusion RECENZIJA

10:10 Games se nisu proslavili...

Trenutak kada sam ugledao prvi trailer i prve slike iz Funko Fusion naslova bio sam jako uzbuđen. Mogu reći da me malo počela hvatati nostalgija jer me igra podsjetila na moje dane igranja LEGO naslova na PSP-u. Funko Fusion je izgledao kao da je rađen po uzoru na takve igre, samo na steroidima. Drugim riječima, ovdje ne može ništa biti loše, kako sam se samo prevario. Odmah na početku ću reći kako u sobi imam 6 Funko Pops figurica i da je moj bankovni račun u strahu od istih, tako da nisam hejter, samo sam jako razočaran.

ODMAH NA POČETKU PROBLEMI…

Igru smo dobili malo prije samog izlaska iste, ali nisam ju mogao igrati. Iako sam pokušavao razne načina, par dana jednostavno nisam mogao zaigrati Funko Fusion. Sada bi bio sretan da je to jedini problem s kojim sam se susreo za vrijeme igranja ovog naslova. Nažalost to nije bio jedini problem, ali to ćete otkriti tek kasnije. Do tada, imate jednu sliku koja nije iz igre, već je fotografija mog monitora kako pokušavam ući u Funko Fusion.

Funko fusion recenzija

FUNKO FUSION JE NA PAPIRU IZGLEDAO JAKO ZANIMLJIVO

Unatoč ove situacije koju sam naveo u ulomku iznad, nisam bio previše razočaran, već sam samo htio konačno zaigrati Funko Fusion. Na papiru, ovaj naslov je izgledao kao zabavna evolucija LEGO igara iz prošlosti. Ako niste upoznati s tim igrama, one su miješale popularne filmove, poput Star Warsa ili Batman sa šarenim LEGO svijetom, likovima i naravno kockicama. Funko Fusion je trebao biti sve to, ali s Funko Pops figuricama. Prvi metak koji su developeri ispalili sebi u koljeno je što Funko Fusion gubi svoj šarm zbog izgleda likova. Nemojte me krivo shvatit, ali figurice su mogle izgledati malo življe. Drugi metak je odabir filmova i likova. Filmovi poput The Thinga ili Hot Fuzz se ne čine baš prikladnima za obiteljsku akcijsku puzzle igru s plastičnim igračkama u glavnim ulogama.

Funko fusion recenzija

BORBA JE… PA PROBLEMATIČNA

U ovakvim igrama, borba je dosta važna. Što se Funko Fusiona tiče, iznenadila me količina pucanja u ovoj igri. Svaki lik kojeg sam koristio je imao nekakvu vrstu oružja za daljinu, obično je to bio pištolj. Uzet ću za primjer razinu Scott Pilgrim Vs. The World. Iako nisam bio preveliki fan filma, odlučio sam prijeći ovu razinu jer mi se činila zanimljivom. Scott kao oružuje koristi svoju gitaru, cijela razina je zapravo vezana uz rock i stripove. Ali, ne u Funko Fusionu, Scott iz svoje gitare može ispaljivati projektile. Ne mora to nužno biti loše, ali bilo bi skroz uredu da neki likovi jednostavno nemaju oružje na daljinu, nego se sa njima možete boriti samo oči u oči s vašim neprijateljima. Osim što bi to bilo logično, ovakav potez bi unio malo ravnoteže u igrinu borbu, ovako je ista bila pomalo repetativna.

Funko Fusion recenzija

Drugi problem kod pretjeranog forsiranja napucavanja s neprijateljima je što je pucanje u igri dosta loše. Ruku na srce, nije ni cijela borba ništa bolja. Pištolji, odnosno oružja na daljinu, su jako slaba i nisu zabavna za korištenje. Dio problema je u tome što je svaki neprijatelj građen od spužve, ne doslovno, ali mogu popiti preveliku količinu metaka. Borbe, baš zbog toga, postaju dosadne i frustrirajuće, jer igra u nekim trenutcima baca previše neprijatelja na vas. Često vas taj val neprijatelja totalno zaustavi u prelasku razine i krenete se boriti nekoliko minuta, a to je frustrirajuće jer je borba loša.

IZGLED IGRE JE SVIJETLA TOČKA OVOG NASLOVA

Uz sve ove kritike, Funko Fusion stvarno izgleda lijepo. Razine su detaljne i često sadrže mnoštvo referenci na različite filmove ili franšize. Teksture i osvjetljenje s kojim sam se susreo u igri nekada zna izgledati stvarno impresivno. Razina u kojoj upravljate s He-Man likovima izgleda kao 3D crtić, a osim nje, Battlestar Galactica je još jedna razina koja mi se jako svidjela. Developeri su stvarno dobro prenijeli jeftini znanstveno-fantastični vibe kasnih 70-ih. Jedna razina oko koje sam bio posebno uzbuđen je Jurassic World, ali nažalost te razine su imale jako veliki problem s performansama. Drugim riječima, bile su skoro ne igrive.

Funko Fusion recenzija

Veliki problem kod razina su zagonetke. Sa sigurnošću mogu reći da Funko Fusion ima najiritantnije zagonetke u 2024. godini. Razlog tome nije što su zagonetke teške, a ne, volio bih da je to razlog. Umjesto toga, zagonetke u Funko Fusion su jednostavno loše, jer za svaku morate pronaći ključnu stavku, poput kristala ili kartice i onda se morate vraćati na mjesto gdje je ona potrebna. Naravno to mjesto nikada ne bude blizu! Da bi stvar bila još gora, neprijatelji se stalno pojavljuju i konstantno morate proživljavati lošu borbu koju vam Funko Fusion nudi. Možda ste se pitali što ako donesete krivi predmet za zagonetku? Pa morate prijeći opet cijeli put, tamo i nazad, kako bi donijeli pravi predmet.

FUNKO FUSION IMA VELIKI PROBLEM SA SOFT-LOCKOM

Ako niste upoznati s pojmom soft-locka, to je trenutak kada možete igrati igru, ali bilo kakav daljnji napredak je onemogućen. Soft-lock se najčešće javlja kao glitch u dizajnu same razine. Sada više nitko ne može reći da na Tehix portalu nema edukativnog sadržaja! Šalu na stranu, nisam brojao, ali vjerujem da sam doživio 10-ak situacija kada sam se susreo sa soft-lock problemom. To je bilo jako frustrirajuće s obzirom na to da prvih nekoliko dana uopće nisam mogao ući u igru. Kada sam malo istražio tu situaciju na internetu, saznao sam kako je problem izrada healing predmeta. Točnije rečeno, bilo kakva izrada bilo kakvog predmeta je mogla prouzročiti soft-lock. U jednom trenutku sam odlučio prelomiti i donio sam odluku da više neću koristiti postaje za izradu predmeta, to je malo popravilo situaciju, ali i dalje to se ne smije događati. Osim toga, doživjeo sam trenutke kada igra želi da pratim određenog lika, ali on samo nestane.

Funko Fusion recenzija

Funko Fusion je mogao biti nešto jako zabavno i otkačeno, mogli smo pisati o avanturi koja miješa različite franšize, filmove i svjetove. Umjesto toga, dobili smo dosadnu, bugovitu, frustrirajuću igru gdje glumite Funko Pops figurice. Rješavati ćete i zagonetke koje su naporne i nelogične, a povrh toga, borit ćete se s hrpetinom neprijatelja koji su uvijek isti… Developeri su imali jako dobru ideju, vizualno ne mogu previše prigovoriti igri, stvarno izgleda dobro. Ali, Funko Fusion jednostavno ima previše problema da vam ju mogu preporučiti.

10

8

9

Funko Fusion RECENZIJA
Funko Fusion
13.09.2024.
IZDAVAČ:
DEVELOPER:

GDJE ZAIGRATI

5

Funko Fusion je mogao biti nešto jako zabavno i otkačeno, mogli smo pisati o avanturi koja miješa različite franšize, filmove i svjetove. Umjesto toga, dobili smo dosadnu, bugovitu, frustrirajuću igru gdje glumite Funko Pops figurice. Rješavati ćete i zagonetke koje su naporne i nelogične, a povrh toga, borit ćete se s hrpetinom neprijatelja koji su uvijek isti…
ALPHA SILVER