Dragon’s Dogma 2 RECENZIJA

Dragon's Dogma 2 je veličanstvena zbrka.

Dragon’s Dogma 2 je igra kojoj trebate dati vremena. Neće vas kupiti odmah na prvu kao Dead Island 2, Ghost of Tsushima ili neki naslov iz Assassin’s Creed serijala. Dragon’s Dogma 2 je RPG koji je u najmanju ruku specifičan s nekim stvarima i daleko je od savršenog naslova. Ali, Dragon’s Dogma 2 je definitivno jedna od najboljih avantura koje sam igrao u zadnjih nekoliko godina.

DRAGON’S DOGMA 2 JE JEDNA OD BOLJIH IGARA OVE GODINE?!

Sigurno ste pročitali barem neki od članaka na internetu koji je pomalo ocrnio ovaj naslov. Dragon’s Dogma 2 je pomalo štur naslov. Da, informacije na zaslonu mogu biti zbunjujuće i kontrolama morate dati malo više vremena da se priviknete. Da, umirat ćete stalno jer ste se zatekli vani, a mrak ja pao. Da, osoba iz Capcoma koja je dizajnirala kartu treba dobiti otkaz. Ali ako ne dignete ruke od Dragon’s Dogma 2 kroz prvih nekoliko sati, onda vas očekuje prava avantura. Drugim riječima, važno je da izdržite do glavnog grada – Vermunda. Tada ćete otkriti prave čari ove igre i nećete moći dočekati nove avanture s vašim “pawnom”.

Dragon's Dogma 2

Kada bi vam u najkraćim crtama pokušao dočarati Dragon’s Dogma 2, definitivno bi rekao da su developeri zanemarili funkcionalnost igre, ali su se fokusirali na zabavu. Dragon’s Dogma 2 je vrlo glupa igra, naravno u usporedbi s drugim fantastično fikcijskim naslovima. Dragon’s Dogma 2 je veličanstvena zbrka. Ona stvara urnebesne trenutke koje ćete pamtiti dugo nakon igranja. Samo u Dragon’s Dogma 2 možete gurnuti vašeg neprijatelja s litice i gledati lošu fiziku igre kako odrađuje svoj posao.

Na društvenim mrežama sam vidio video u kojemu je jedan igrač slučajno zamahnuo mačem i ubio ljubav svoga života (u igri naravno). Nakon toga se morao šuljati po mrtvačnici i oživjeti je čarobnim kamenom. Mislim gdje možete pronaći ovakve ljubavne priče, William Shakespeare bi se trebao posramiti. Svi ovi događaji će vam biti iskustvo na prvu, osim ako niste igrali originalni Dragon’s Dogma koji je sada star već 12 godina.

DRAGON’S DOGMA 2 VAM UVIJEK PRIPREMA NEKAKVO IZNENAĐENJE

Dragon’s Dogma 2 je naslov s kojim nikada ne znate što vas očekuje dalje. Iako je RPG i većina takvih naslova je predvidljiva, ali jako zabavna. Dragon’s Dogma 2 jednostavno nije takav RPG. Za vrijeme igranja sam u nekoliko situacija imao osjećaj kao da se dogodilo nešto što se nije trebalo dogoditi. Često sam se sukobljavao s neprijateljima u centru grada, ali nisam baš siguran da je to bila lokacija na kojoj sam se trebao sukobiti s istima. E sada, dali je to bila greška ili je igra stvarno zamislila tu borbu tada i na tom mjestu, ne znam, ali neću se ni buniti.

Dragon's Dogma 2 Tehix

IGRINA PRIČA NIJE NEŠTO ZBOG ČEGA BI JU KUPIO

Dragon’s Dogma 2 nema neku ludu priču punu zapleta, to je jednostavna fantazija s dodatkom srednjeg vijeka. Vaš cilj, barem kako priča nalaže, je svrgnuti kraljicu i njezine marionete, te tako vratiti svoje mjesto na prijestolju. Također, u priči je jako važna činjenica da ste vi Arisen. Riječ koja nema baš prijevod na naš dragi hrvatski jezik, ali dovoljno je da znate da ste vi odabrani. Ono što ovu igru krasi je mali milijun likova s kojima se susrećete za vrijeme igranja. Doduše, igra mi je bila previše zanimljiva da bi pratio priču, tako da se većina mog igranja svela na lutanje po mapi i prihvaćanje bilo kakvih zadataka od NPC-eva na koje sam nailazio.

S obzirom na način igranja za koji sam se odlučio, igra me ni malo nije štedjela. Čim napustite grad ili bilo kakvo drugo koliko-toliko naseljeno područje, Dragon’s Dogma 2 postaje brutalna. Preko vode ne možete ići jer će vas progutati pipci stvorenja zvanog “Brine”. Dakle, osuđeni ste na hodanje šumom i bilo kakvim drugim putevima koje možete pronaći. Trenutak kada u igri padne mrak, doslovno ne vidite prst pred nosom, a sve najgore zvijeri tada izlaze.

Griffinsi, zmajevi i sve druge goleme i čak nepobjedive zvijeri lutaju i čekaju da nalete na vas. Veliku većinu zvijeri ni ne možete raniti, a kamoli pobijediti, tako da je jedina razumna opcija bježanje. Mali savjet, ponesite sve potrebno za kampiranje, lampione i ulje, jer ćete u suprotnom biti u velikom problemu kada padne noć.

BORBA KOJA POKREĆE IGRU

Segment borbe koji je prisutan u Dragon’s Dogma 2 je ono što pokreće ovu igru. Nema veze koju ste klasu odabrali pri kreaciji svoga lika jer se kroz igru krećete s vašim timom “pawnsa”. Klase između kojih možete birati su: ratnik, čarobnjak s koplje, lopov. strijelac ili obični čarobnjak. Veliki igrin plus je što se u bilo kojem trenutku možete prebacivati između svih klasa, tako da kada vam dosadi borba izbliza možete se okušati u streličarstvu ili čarobiranju. Dragon’s Dogma 2 ima prisutno ogromno stablo sposobnosti koje vam uvijek, ali uvijek začinjava borbu i čini igru zabavnijom.

Dragon's Dogma 2

“Pawnsi” su vrlo važan segment Dragon’s Dogma 2. Oni su likovi koje možete kreirati od nule, isto kao i vašeg karaktera. Igra ih je opisala kao međudimenzionalna bića kojima je glavni posao podržati vas, Arisena, u pustolovinama. Osim što je na igraču da kreira svog “pawna” na njemu je i da ga imenuje. Moj vjerni sljedbenik je bio Kolotunde i nije baš bio najbistriji. Često sam umirao jer me barba zaboravila izliječiti. Oni su vrlo zanimljiv segment koji su developeri dodali u Dragon’s Dogma 2 i definitivno dodaju neku drugu dimenziju igri. “Pawnsi” igru čine dosta zanimljivijom i zabavnijom, pogotovo kada krenu prepričavati svoje avanture!

NEKADA SAM DOŽIVLJAVAO NEPRAVDU!

Koliko god sam puta spomenuo da je Dragon’s Dogma 2 zabavna i kaotična igra, ovaj naslov ponekad zna biti okrutan. Kroz nekoliko situacija doživio sam veliku nepravdu u sustavu borbe. Također, borba zna biti nedosljedna, ali vjerujem kako je to zbog prisutnosti velikog broja stilova borbe. Ono što se mora priznati developerima je sustav “pawnsa” koji su nekako zakamuflirali taj osjećaj nepravednosti. Naime, kada se oni bore uz vas, borba postaje znatno lakša. Upravo oni nadoknade sve slabosti koje vaš karakter ima. Unatoč svom kaosu koji je prisutan u ovom naslovu, developeri su uspjeli nekako izbalansirati sve.

Dragon's Dogma 2

Vjerujem kako vam se ova recenzija činila dosta kaotičnom, ali to je samo zato što je Dragon’s Dogma 2 takav naslov. Dragon’s Dogma 2 je kaotičan, lud i zabavan naslov kojeg sam iskreno zavolio. Riječ je o igri koja svaku situaciju učini avanturom koju bi vrlo rado prepričali svojim prijateljima na idućoj kavi.

Ako ste ljubitelj RPG žanra, Dragon’s Dogma 2 je igra za vas, ako niste ljubitelj RPG žanra, igra je također stvorena za vas. Nekako joj najviše zamjeram taj uvodni dio koji je stvarno izazovan za priječi. Ne mislim nužno zbog težine, nego vam se čini kao da igrate neku osrednju igru. Dragon’s Dogma 2 je naslov koji bi vam preporučio i smatram da će biti jedna od uspješnijih igara ove godine.