Dobili smo vrlo detaljan prikaz Assassin’s Creed Mirage gameplaya

Ubisoft nam je pokazao čak sedam minuta gameplaya iz nadolazećeg Assassin’s Creed Mirage. Nećemo se ponavljati i pričati vam kako će se Mirage vraćati na one stare slave i početke Assassin’s Creed serijala. No, moramo to samo još jednom ponoviti jer je ovaj gameplay prikaz pun baš tih mehanika i kretanja. Svaki puta ako Basim bude u nekoj velikoj nevolji moći će se sakriti u sjedište Assassina, a ujedno od tamo planiramo sve naše misije i atentate.

Misije će isto biti malo drugačije nego što je to prije bilo u AC naslovima. Prije bi svaka misija imala određene nagrade koje dobivamo po završetku iste, no u Mirageu ćemo imati posebne uvijete koje moramo ispuniti kako bi dobili nagrade. Ubisoft je demonstrirano misiju u kojoj moramo ubiti protivnika koji se nalazi u krcatoj palači. No, velik broj svjedoka nije spriječio Basima koji se skrivao u rulji, te je rješavao stražare jednog po jednog.

Basim će imati i svoju posebnu moć. Nešto što do sada nismo viđali u Assassin’s Creed igrama. Naime Basim će moći označiti po tri protivnika koje će moći automatski eliminirati tako što će se teleportirati do svakog od njih. Nadamo se samo da Ubisoft neće pretjerati s ovakvim “moćima”, te da ćemo uživati u ovom naslovu, jer su očekivanja za Mirage jako visoka.

Podsjećamo kako ćemo Assassin’s Creed Mirage zaigrati 12.10. za PlayStation 4 i 5, Xbox Series XǀS, te naravno za PC.