Cruella – RECENZIJA

Cruella je Disneyev najnoviji film koji je ujedno i prethodni nastavak Disneyevog klasika 101 Dalmatinac, gdje je Cruella glavni zlikovac. Radnja filma prati djevojku zvanu Estella, koja prateći svoje snove nailazi na niz prepreka što naposljetku rezultira njezinom preobrazbom u zloglasnu Cruellu.

IZVOR: Disney Movies

Žanr: obiteljski, komedija, drama
Godina: 2021.
Redatelj: Craig Gillespie
Glavne uloge: Emma Stone, Emma Thompson, Joel Fry, Paul Walter Hauser
Trajanje filma: 134 minute
Datum izlaska: 18. svibnja 2021.
U kinima od: 28. svibnja 2021.

Napokon još jedan film koji prati zlikovca iz klasičnog animiranog filma. Većina nas je odrastala uz bajke gdje su likovi „crno-bijeli“ te se mogu svrstati samo u dobre ili samo u zle. Dobri likovi, odnosno junaci pobjeđuju zlo i žive sretno do kraja života. Ali što je sa zlikovcima? Jesu li oni uvijek nužno zli ili su i oni junaci svoje priče ako stvari sagledamo iz njihove perspektive?

U 101 Dalmatincu Cruella je pohlepna i nemilosrdna žena. Otima dalmatince kako bi od njih mogla napraviti kaput, ali ovim filmom je predstavljena kao trodimenzionalan lik. Od djetinjstva je bila posebna i loše se uklapala u svoju sredinu. Kreativna, pametna, ali izuzetno buntovna genijalka koja želi postati modni dizajner. Kroz niz neprilika gubi svoju majku te upoznaje Horace i Jaspera te im se odluči pridružiti u njihovim krađama. U originalnoj priči Horace i Jasper su njezini sljedbenici o kojima nema visoko mišljenje, ali u filmu Cruella ih doživljava kao obitelj. Cruella nije moralno dobar lik, ali svejedno navijamo za nju. Događaji koji su prethodili njenoj preobrazbi u Cruellu nisu uzrokovani njezinom krivicom. Uvijek postoje dvije strane priče. Iako bi netko tko ne zna njezinu priču mogao reći da je Cruella negativac, ako znamo sve činjenice vidimo da to nije tako.

IZVOR: Disney Movies

Emma Stone je savršeno odglumila Cruellu te je liku dala poseban šarm i karizmu. Također, pohvale i ostalim glumcima koji su obavili izvanredan posao.

Izbor muzike je bio odličan. Mogle su se ćuti mnoge poznate pjesme koje tjeraju na ples. Kako se dobar dio radnje odnosio na modni svijet kroz film su prikazane brojne haljine impresivnog dizajna. Iako film traje preko dva sata, nijedna scena nije bila suvišna. Definitivno ga otiđite pogledati.

Cruella
10

Iako film traje preko dva sata, nijedna scena nije bila suvišna. Definitivno ga otiđite pogledati.